Toon posts:

Draddloze muis is ermee gestopt :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
kheb een draadlose muis/toetsenbord van HP die standaard bij mn PC zat(HP pavilion mx 70)en ik heb net ff mn pc gereboot. iemand ging tegen me lullen op MSN. ik wou iets terug zeggen maar halverwege het typen van mnzin stopt mn muis en mn toetsen bord ermee :(.na ff mn PC opnieuw te rebooten en stekkertjes nakijken en er opnieuw in doen deed me toetsen bord het weer maar mn muis doet het nog steeds niet.
kheb al een virus scan gedaan om te kijken of het aan een virus lag en nieuwe batterijen er in gedaan maar niks werkte
weet iemand mischien wat ik hieraan kan doen of iig hoe het komt??
specs:
HP pavilion mx70
processor: AMD athlon XP 2200+ (1.8GHz)
RAM-geheugen: 256 MB DDR-SDRAM
video kaart: Geforce 4 MX 420 64 MB

ik ga nu slapen dus ik lees morgen de replies wel
owja kweet niet of dit topic al een keer geweest is maar de search lukte niet echt met alleen toetden bord :(

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:08

Sport_Life

Solvitur ambulando

Op mijn draadloze muis + ontvanger zit een knopje waarmee je de frequentie in kan stellen (zodat je ook 2 muizen kan gebruiken geloof ik) Misschien is dat bij die van jouw ook zo ?? Kijk iig ff in de handleiding (UTFM :P) :)

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Ik zou even langs gaan bij de winkel waar je de PC hebt gekocht. Indien het minder dan een maand geleden is (HP742 geloof ik zo te zien, is alweer even geleden :P) dat je de PC gekocht hebt dienen zij je te helpen. Na deze periode kun je het beste even via de helpdesk van HP gaan. De draadloze toetsenborden en muizen van HP staan niet bekend om hun betrouwbaarheid bij mij.
Bovendien zou je even kunnen kijken of een muis met draad het wel gewoon doet. Wellicht zijn je PS2-poorten allebei in een keer spontaan kapot gegaan, maar ga er maar gewoon van uit dat de ontvanger kapot is.

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

eMAeRCe schreef op 24 september 2002 @ 23:14:
Op mijn draadloze muis + ontvanger zit een knopje waarmee je de frequentie in kan stellen (zodat je ook 2 muizen kan gebruiken geloof ik) Misschien is dat bij die van jouw ook zo ?? Kijk iig ff in de handleiding (UTFM :P) :)
dat is RTFM joh :P (read the fucking manual)

ennuh topicstarter, heb je al een ander keyb+muis geprobeerd?
meeste keybs kan je hotswappen, en sommige muizen ook.

hotswappen = met al draaiende pc muis/keyb eraf rukken, en een nieuwe erin pluggen en het werkt meteen.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

FireWurX schreef op 24 september 2002 @ 23:43:
[...]

dat is RTFM joh :P (read the fucking manual)
K was ff in de war met UTFS :+ (alhoewel; Use The Fucking Manuel ook niet slecht klinkt, wel ? :D)

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

eMAeRCe schreef op 25 september 2002 @ 00:03:
[...]

K was ff in de war met UTFS :+ (alhoewel; Use The Fucking Manuel ook niet slecht klinkt, wel ? :D)
ja maar dat klopt gramatisch weer niet. :P
Use= gebruiken. waar gebruik je de handleiding dan voor? je keyb verrot meppen? :+
UTFM kan dus niet, of je moet er een grammatisch kloppende zin bij verzinnen.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

FireWurX schreef op 25 september 2002 @ 00:28:
[...]

ja maar dat klopt gramatisch weer niet. :P
Use= gebruiken. waar gebruik je de handleiding dan voor? je keyb verrot meppen? :+
UTFM kan dus niet, of je moet er een grammatisch kloppende zin bij verzinnen.
Mierenneuker :P (faq gebruik je toch ook om te lezen ?? :))

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:29

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Connecten dat ding :) Druk die muis op z'n navel en je receiverdingetje op zo'n pukkel.. zou moeten werken.. :)

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

Verwijderd

Topicstarter
WTF! krijg nou het (zg)apenlazerus
start ik me pc op zie ik daar opeens een pijltje over mn scherm bewegen hij doet het dus weer :?
had het beestje(heb je huisdieren? Ja mn PC harry :P) rust nodig :?
nou ja iig bedankt voor jullie replys
en klooos em dan maar
Pagina: 1