Toon posts:

Combo Xfire 1024 en Philips A3.600

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gaat dit werken ??? De Xfire kan volgens mij alleen 4.1 aan en de set is 5.1. Is dit op te lossen zodat alle speakers werken ???.

Kan mij iemand helpen heb hier weinig verstand van.. een link met specs voor de a3600

http://www.the-ctrl-alt-d...p=showcontent&id=3&page=1

Kan ik dan als al alle speakers werken ook nog eens mijn stereo aansluiten ???. ik weet niet welke uitgangen op mijn Sblaster gaan vervallen als ik eenmaal het 5.1 set heb aangesloten... HELLUP

Verwijderd

Topicstarter
Ehh... iemand enig idee hoe ik mijn 5.1 systeem op mijn xfire krijg aangesloten ???.

Kan mij even iemand helpen ??.

• Varienaja
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06-2025

Varienaja

Wie dit leest is gek.

Ik heb die XFire 1024, en die hangt met een optische kabel aan een 5.1-versterker. Het normale 2-kanaals geluid ontvangt de versterker als 'PCM', zodat de DA-converters van de versterker gebruikt worden bij mp3/games. Als ik een film speel, dan schakelt de boel automatisch over naar 5.1, en dan hoor ik alle speakers.

Heeft die Philips niet een optisch-digitale ingang?

Siditamentis astuentis pactum.

Verwijderd

Topicstarter
nee dat heeft hij niet vandaar !

• Varienaja

Varienaja

Wie dit leest is gek.

Tsja, dan moet je de center missen vrees ik. En als je pech hebt, dan mis je de sub ook.

Verwijderd

Topicstarter
nee de sub heb ik al... zoals je weet heeft die kaart 2 lineout's maar bij mij werkt er maar eentje... enig idee hoe ik die andere aan het werk krijg ?

• Varienaja

Varienaja

Wie dit leest is gek.

In windows instellen dat je 4 speakers hebt :?

En ook in je DVD-afspeel-prog instellen dat je 't over 4 speaker wilt horen.

Pagina: 1