Toon posts:

Probleem met Logitech Cordless Optical mouse

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds enige tijd heb ik een probleem met mijn Logitech Cordless mouseman optical. Het probleem is dat de rode led onderop de muis continue en heel snel blijft knipperen. Ook loopt de muis dan stotterend (en bijna niet bruikbaar) over het scherm. Ik had dit probleem al op mijn 1e computer, en ik heb meteen mijn oude Cordless mouse uit de kast getrokken en heb er verder weinig aandacht meer aan geschonken. Sinds een paar weken heb ik een nieuwe computer die in de woonkamer staat en waarmee ik thuis op de bank kan computeren. Hier gebruik ik nu deze muis voor, vreemd genoeg werkte de muis hier wel goed mee... Tot vandaag, zojuist begon het weer. Nieuwe batterijen waren niet de oplossing, dit heb ik al geprobeerd.

Iemand bekend met dit probleem???

Alvast bedankt voor je reactie!

• SuperSchenk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:29
waar heb je de muis op aangesloten (ps2 of usb)

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-08 08:20

Zoefff

❤ 

Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 22:50:
Sinds enige tijd heb ik een probleem met mijn Logitech Cordless mouseman optical. Het probleem is dat de rode led onderop de muis continue en heel snel blijft knipperen. Ook loopt de muis dan stotterend (en bijna niet bruikbaar) over het scherm. Ik had dit probleem al op mijn 1e computer, en ik heb meteen mijn oude Cordless mouse uit de kast getrokken en heb er verder weinig aandacht meer aan geschonken. Sinds een paar weken heb ik een nieuwe computer die in de woonkamer staat en waarmee ik thuis op de bank kan computeren. Hier gebruik ik nu deze muis voor, vreemd genoeg werkte de muis hier wel goed mee... Tot vandaag, zojuist begon het weer. Nieuwe batterijen waren niet de oplossing, dit heb ik al geprobeerd.

Iemand bekend met dit probleem???

Alvast bedankt voor je reactie!
Ik heb hetzelfde probleem, alleen dan als de batterijen op zijn... Muis gaat schokkerig, en het lampje knippert idd heel snel....

Zou toch ff je batterijen (nogmaals) checken, of kijken of ze wel goed zitten, geen los contact oid...

En hoe zit het met de ondergrond waar je op muist? Is die toevallig niet heel glimmend? Daar wil ie (bij mij) ook nog wel eens raar om gaan doen...

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Verwijderd

Topicstarter
DomDomDom, het waren inderdaad de batterijen. Ik ben zo stom geweest om de verkeerde batterijen uit de kast te pakken... (wie legt er nou lege batterijen in de kast terug....)

8)7 8)7 8)7

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-08 08:20

Zoefff

❤ 

Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 23:10:
DomDomDom, het waren inderdaad de batterijen. Ik ben zo stom geweest om de verkeerde batterijen uit de kast te pakken... (wie legt er nou lege batterijen in de kast terug....)

8)7 8)7 8)7
|:( :P

Daarom gooi ik lege batterijen ook _altijd_ meteen weg, heb vroeger ook nog wel eens misgegrepen en dat is heel irritant :(

Heb trouwens ook een normale-muis-met-balletje aan mn computer hangen, voor het geval mn batts op zijn...

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter