Toon posts:

Flash en andere troep in een draadje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/60612

Leuk zo'n body-tag en dan nog wat Flash-muziek. Ik heb geen zin in weer een HTML-block in de trashcan, dus ik meld het FF ..

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-02 08:39

4POX

Everybody is wired

WOW, dat is cool...

Ik staat zo te kijken en denk bij mezelf van... COOL

AKA Rinkel weblog

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

done

• obme_ief
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05-2022

obme_ief

houd niet van wannebe modjes

ah, hier dus....kan je dan niet gewoon ff vragen of ik het weg haal, dit vind ik nogal idioot, dank je wel... :(

toch ff nuanceren, maar dit had wel anders gekund..

tijd voor verandering.

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 25 oktober 2000 22:58 schreef obme_ief het volgende:
ah, hier dus....kan je dan niet gewoon ff vragen of ik het weg haal, dit vind ik nogal idioot, dank je wel... :(

toch ff nuanceren, maar dit had wel anders gekund..[/quote]Je begrijpt toch wel dat het niet de bedoeling is hier animated gifs op de achtergrond te gaan gooien?

• obme_ief
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05-2022

obme_ief

houd niet van wannebe modjes

begrijp wel, wist niet...

je had gewoon dat spul uit m'n message kunnen halen en even neer kunnen zetten dat dit ongewenst was...
ik heb dit gezien op een ander forum (ook groot en daar hoor ik er niemand over, dit terzijde) en dacht in al mijn naieviteit, even kijken of dat ook op tweakers kan, hetgeen zo was :)

gaat mij er gewoon om dat je iets niet zomaar klakkeloos wegpleurt, 't is nu dat ik even verder zoek maar anders had ik geneens geweten dat het er aan lag dat ik iets had gedaan wat ongewenst is, lees net even de faq door, kom ik het ook niet tegen, dus doe nou niet net alsof ik dit had moeten weten.

goed, ook weer opgehelderd wat mij betreft.

tijd voor verandering.

Pagina: 1