Goeidag
Mijn oom belde me net op, hij zegt:
Hey tobias. Ik heb dus @home internet met 3ipadressen. Ik heb nu van Computer Totaal dit gelezen (http://www.computertotaal...ussen/cst.cfm?id=82&sub=0)
Het heet sharethenet.
dat is jullie vast wel bekend dacht ik zo.
hij zei: Alles werkt, internet gaat oke, meel ontvangen gaat oke, maarrr Ik krijg geen verbinding met de SMTP server van @home, en dat wilde met jullie freesco router ook al niet (we hadden em al een freesco geinstalleerd). Wat kan het zijn? Want als ik gewoon mijn eigen pc aan een hub leg zonder server gaat alles razend snel.
Dus de vraag is eigenlijk: Waarom kan hij via @home geen SMTP gebruiken met behulp van een ethernet router?
Specs:
DHCP=On
PII 250Mhz 64Mb (geloof ik)
2 netwerkkaartjes.(ofcoers) (merk weet ik niet)
POP=OK
SMTP = Failure
Outlook foutmelding: Kan geen verbinding maken met smtp.@home.mail.nl (oid) en nog meer fout code.
Heeft iemand hier ook ervaringen mee en weet evt. een oplossing?
Would be great!
(btw de search leverde niets op)
Mijn oom belde me net op, hij zegt:
Hey tobias. Ik heb dus @home internet met 3ipadressen. Ik heb nu van Computer Totaal dit gelezen (http://www.computertotaal...ussen/cst.cfm?id=82&sub=0)
Het heet sharethenet.
dat is jullie vast wel bekend dacht ik zo.
hij zei: Alles werkt, internet gaat oke, meel ontvangen gaat oke, maarrr Ik krijg geen verbinding met de SMTP server van @home, en dat wilde met jullie freesco router ook al niet (we hadden em al een freesco geinstalleerd). Wat kan het zijn? Want als ik gewoon mijn eigen pc aan een hub leg zonder server gaat alles razend snel.
Dus de vraag is eigenlijk: Waarom kan hij via @home geen SMTP gebruiken met behulp van een ethernet router?
Specs:
DHCP=On
PII 250Mhz 64Mb (geloof ik)
2 netwerkkaartjes.(ofcoers) (merk weet ik niet)
POP=OK
SMTP = Failure
Outlook foutmelding: Kan geen verbinding maken met smtp.@home.mail.nl (oid) en nog meer fout code.
Heeft iemand hier ook ervaringen mee en weet evt. een oplossing?
Would be great!
(btw de search leverde niets op)
Onder een steen geleefd dan maar ;-)