Toon posts:

Forum is niet meer wat het was.

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil toch mijn mening even kwijt. Als je een vraag steld hier is dat omdat je het nergens kan vinden. Als je al durft te vragen tenminste. Vaak ben je al bang om een vraag te stellen ivm de opmerkingen slotjes ed.

Gebruik je de search heb je daar geen reet aan krijg je 38024241 topics waar de woorden in voor komen. Omdat er veeeel te veel in staat. En daar staat net niet de oplossing bij die jij zoekt.

Kortom ik kwam hier graag maar de heren mods Zijn veel te dol op hun slotjes en vervelende opmerkingen vandaar dat ik vanmiddag mijn eerste officiele waarschuwing mocht ontvangen omdat ik mijn inmiddels hoog opgelopen frustraties op een verkeerde manier uitte. Daarvoor mijn oprechte spijt betuiging.

Dit wilde ik toch nog even zeggen., Ik kwam hier met plezier vond hier veel nuttige dingen. Het gaat hard achteruit. Kom steeds minder en krijg er minder zin in.

Amen.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kutterige slotjes gooiers!!!!! :X
En deze discussie is al zooooooooo vaak gevoerd... je kunt je aanpassen of eieren voor je geld kiezen, easy as that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-10 14:51

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Strengere policy mbt (nieuwe) users
[rml][ MED] bedankt aftredende mods[/rml]

Daar had je deze bericht ook in kunnen posten ipv nieuwe draadje aan te maken. ;)
En voor excuses kun je beter desbetreffende mod mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik deze lees:
kutterige slotjes gooiers!!!!!

maak ik me over jou niet echt druk als je mocht gaan :)

Slotjes komen omdat USERS zich niet willen gedragen zoals op dit forum verwacht word.
IK wil geen slotjes zetten maar word ertoe gedwongen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

[rml][ MED] bedankt aftredende mods[/rml]
Strengere policy mbt (nieuwe) users
En er liep er nog een over het niveau.

Het probleem is gewoon dat bij simpele vragen de ervaren users het snel voor gezien houden, omdat het gewoon saai is. Voor deze users is GoT bedoeld, en om aan hun wensen te voldoen is dit strenge beleid er. Er zijn alternatieven genoeg voor simpele vragen (www.beginnersweb.nl enzo), maar GoT is geen helpdesk waar je even snel je vraag kunt neerplanten en zomaar een antwoord krijgt zonder er iets voor gedaan te hebben.
Daar leer je weer niet van, en dan zul je het de volgende keer net zo makkelijk doen.

Overal waar ik je zeg moet je je natuurlijk niet aangesproken voelen, gaat over de users in het algemeen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Alwetende GOT MODS.

Doe maar lekker streng!
Gooi alles maar op slot.
Doe maar lekker lelijk!

Ik blijf er bij dat het niveau alleen nog maar meer blijft dalen op deze manier. Vind hier nu nog maar es wat nuttigs. Weinig kans.

Ik kom hier alleen maar meer voor de Crazy Cows.

En voor Dutch Power Cows Vragen stellen doe ik wel ergens anders waar dat wel wordt gewaardeerd!

Maar er heerst hier een verziekte sfeer.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BSE zeker? :)

Zeg we doen echt niet streng hoor :) We gooien alleen rommel op slot en wij doen niet lelijk. Echt niet :)

En er heerst geen verziekte sfeer behoudens dat men eens moet ophouden met zeuren over een verziekte sfeer :)

Trouwens. Weet jij hoe het dan wel zou moeten? Want daar hoor ik je niet over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 22:35:
Alwetende GOT MODS.

Doe maar lekker streng!
Gooi alles maar op slot.
Doe maar lekker lelijk!

Ik blijf er bij dat het niveau alleen nog maar meer blijft dalen op deze manier. Vind hier nu nog maar es wat nuttigs. Weinig kans.

En voor Dutch Power Cows Vragen stellen doe ik wel ergens anders waar dat wel wordt gewaardeerd!

Dat de sfeer op GoT niet goed is ben ik met je eens. Dat komt echter doordat er veel te veel topics worden geopend met vragen/problemen die vrij eenvoudig op te lossen zijn dmv. de search/faq. Deze topics halen het algehele niveau van GoT naar benden, en moeten dus gesloten worden. (als je ze toestaat wordt het alleen maar erger, en zakken we af naar beginnersweb/CID niveau)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-10 14:51

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Dat komt voornamelijk door users die zich niet weten te gedragen.
En zich uiten op manieren die niet word gewaardeerd door grotendeel users/mods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Alwetende GOT MODS.

Doe maar lekker streng!
Gooi alles maar op slot.
Doe maar lekker lelijk!

Ik ga er toch ook geen problemen van maken als ik er bij de chinees uit wordt gegooid omdat ik een patatje + kroket eis :?

Dat verkopen ze er niet, het is de doelgroep niet, etc. Zelfde geldt voor GOT, er wordt hier van je verwacht dat je weet hoe en welke vragen je hier stelt. Doe je dat niet dan is beginnersweb meer iets voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me vraagt zich af waar je dan voor DPC terecht wilt :?

Maar goed, als je je hier niet (meer) thuisvoelt, dan houd niemand je tegen hoor. :)

Komisch dat de meeste mensen juist alleen maar voor harder optreden zijn. Zal dat niet onherroepelijk betekenen dat er hier en daar spaanders vallen?

Succes met je beslissing :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.