Hij is eindelijk binnen.....de nexIIe mp3speler 
Ik wilde jullie de foto's niet onthouden met een eerste indruk van het apperaatje.
Eerst maar eens de foto's

Het komt in 2 doosjes binnen....er zit een voeding bij die apart verpakt is

De spullen allemaal ff uit de verpakking gehaald

Een foto van de speler in mijn hand. (lief is ie he?
)
Ik heb hem nog niet langdurig kunnen testen maar het geluid klinkt heel scherp.
Al zou ik voor geen goud met die rare oordoppen op willen lopen. Dan voel ik me net een
.
De backlight is duidelijk en overzichtelijk. Het geeft aan of het om een mp3 of een WMA bestand gaat. de playmode wordt aangegeven. de id3tag hoelang het nummer bezig is en hoelang het nummer in totaal duurt. Daarbij een balkje dat aangeeft hoever het nummer is.
Ook een leuk klein equalizertje die het linker en rechter stereo geluid weergeven.
Ik vin het echt een leuk dingetje. Het zal nog wel ffies duren voor ik hem tijdens het hardlopen kan gebruiken. maar zodra ik dat heb gedaan hoor je het direct.
conclusie...een super g*il dingetje zeker een aanrader
Ik wilde jullie de foto's niet onthouden met een eerste indruk van het apperaatje.
Eerst maar eens de foto's

Het komt in 2 doosjes binnen....er zit een voeding bij die apart verpakt is

De spullen allemaal ff uit de verpakking gehaald

Een foto van de speler in mijn hand. (lief is ie he?
Ik heb hem nog niet langdurig kunnen testen maar het geluid klinkt heel scherp.
Al zou ik voor geen goud met die rare oordoppen op willen lopen. Dan voel ik me net een
De backlight is duidelijk en overzichtelijk. Het geeft aan of het om een mp3 of een WMA bestand gaat. de playmode wordt aangegeven. de id3tag hoelang het nummer bezig is en hoelang het nummer in totaal duurt. Daarbij een balkje dat aangeeft hoever het nummer is.
Ook een leuk klein equalizertje die het linker en rechter stereo geluid weergeven.
Ik vin het echt een leuk dingetje. Het zal nog wel ffies duren voor ik hem tijdens het hardlopen kan gebruiken. maar zodra ik dat heb gedaan hoor je het direct.
conclusie...een super g*il dingetje zeker een aanrader
Mijn netwerkje