Yuri's Revenge geluid valt weg tijdens lan

Pagina: 1
Acties:

• Kookgek
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Eens per week houd ik met 2 pc's (beiden win2000) een Yuri's revenge lan.

Gaat allemaal hartstikke leuk, maar we lopen tegen het rare probleem aan dat bij 1 van de pc's na een paar minuten spelen het geluid telkens weer wegvalt. :/

Ik heb de connectie met alle IPX protocollen getest, maar het treedt telkens op.

Heeft iemand dit ook weleens gehad en een oplossing?

Verwijderd

heb je weleens de singeplayer gedaan? valt daar ook het geluid uit?
heb je dit bij andere spellen ook? nieuwste drivers van je geluidskaart geinstalleerd?

• Kookgek
  • Niet online
Ik heb overal de nieuwste drivers op, maar het is wel een goeie suggestie van de single player, want op de bak waar het op gebeurt, heb ik het nog niet SP gedraaid. Ik zal het morgen ff testen. Andere suggesties blijven natuurlijk nog steeds welkom ;)

Verwijderd

heb je bij de weg al de nieuwste patch van yuri? versie 1.001 d8 ik ff uit mijn hoofd :) hioer te downloaden: ftp://ftp.westwood.com/pu...ate/YURI-1001-ENGLISH.EXE

• Kookgek
  • Niet online
Nou Jalla, mocht je dit lezen: ik heb op beide machines Yuri gepatched, sound hardware acc. achteruit geschroefd, geen conflicten en netjes geluid tijdens een lanpotje... tot ik na een minuut of 5 met prismatanks ga knallen, weg geluid op desbetreffende bak. :( Ik zal het es testen met een koptelefoon op, wie weet. Wel een raar probleem

Verwijderd

speel zonder prism tanks dan, als je het geluid zo belangrijk vindt...
Niet echt een zinnige reply, maar heb je al een re-install van Yuri geprobeerd? Wil ook nog wel eens helpen, waarschijnlijk is een van je files corrupt.
Pagina: 1