Op het eerste gezicht zou ik zeggen: Een anti-waterstofatoom gedraagt zich chemisch gezien exact zo als een gewoon waterstofatoom, met alleen als vervelende eigenschap dat het geen enkele verbinding kan vormen met een niet-anti atoom wegens annihilatie. Maar ik weet het toch niet zo zeker. Er is namelijk een geringe asymmetrie tussen materie en antimaterie.
Dit heeft dus misschien invloed op bepaalde eigenschappen, zoals spin en lading van antideeltjes. Hoer dat precies zit, moet één van de natuurkundigen hier maar uitleggen

Maar als er subtiele verschillen zijn tussen spin en lading van deeltjes en antideeltjes, valt te verwachten dat die te zien zijn in de chemische eigenschappen, aangezien die bepaald worden door het gedrag van elektronen (of dus in dit geval positronen) in orbitalen, en dat gedrag wordt bepaald door hun spin en lading. Als er daarin dus verschillen zijn, valt te verwachten dat bepaalde reacties net iets sneller of langzamer verlopen, en dan kan een subtiel verschil in bepaalde gevallen al een enorm effect hebben. Maar daar durf ik dus niet veel over te zeggen.