Ik heb nu meer dan 50 posts (tja met dail up gaat dat allemaal niet zo snel
) en zie stuffis generalis niet. ben lang genoeg geregistreerd. Kan iemand me helpen. Ben ook al paar keer opnieuw ingelogd, en heb meer dan 20 uur gewacht. Kan iemand mij helpen?
ik niet sorry 
Geduld dat is een schone zaak.
Geduld dat is een schone zaak.
dat moeten 50 techposts zijn!
zie faq als je wilt weten welke fora onder tech valt.
zie faq als je wilt weten welke fora onder tech valt.
heb je je laatste posts vandaag gedaan?
dan is het meestal zo dat je vannacht pas wordt geupdate... dus smorgens zou je dan toegang moeten hebben.
dan is het meestal zo dat je vannacht pas wordt geupdate... dus smorgens zou je dan toegang moeten hebben.
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Verwijderd
Hmm 
Foutje in het systeem lijkt me...
Aantal postings 53
Gemiddeld aantal postings per dag 1
Geregistreerd op Tuesday 26 February 2002 15:39
Tja, even wachten op een modje dan maar he
??
Foutje in het systeem lijkt me...
Aantal postings 53
Gemiddeld aantal postings per dag 1
Geregistreerd op Tuesday 26 February 2002 15:39
Tja, even wachten op een modje dan maar he
Waar is HK nou??? *lezen!*
Geldt net zozeer voor SG. En moeten idd 50 _tech_posts zijn.
HELP ! Ik heb 150 Techposts, en ik zie de huiskamer niet
Geldt net zozeer voor SG. En moeten idd 50 _tech_posts zijn.
HELP ! Ik heb 150 Techposts, en ik zie de huiskamer niet
edit:
/me moet niet zo uitgebreid linkjes gaan zoeken

Wat Luna zei dus
/me moet niet zo uitgebreid linkjes gaan zoeken

Wat Luna zei dus
Ik neem aan dat een vergelijkbaar verhaal ook voor [SG] opgaat?HELP ! Ik heb meer dan 150 Techposts, en ik zie de huiskamer niet
Het komt voor dat we zo nu en dan een melding van users krijgen die op papier wel aan de techforums-limiet voldoen en al jaren geregistreerd zijn, maar SG en HK niet kunnen zien.
Wel, op dit moment is daar een soort stroomschema voor. Eerst moet je als user even goed kijken of je idd 150 techposts hebt. Posten in LA, SM en TFF tellen niet mee, evenals (logisch) SG en NST&M. (Daar kun je dan nu nog wel niet in, anders had je geen probleem. Maar als bijvoorbeeld een topic uit een techforum verplaatst wordt naar de HK, dan heb je dus _wel_ HK-posts, ook al kun je het forum niet zien !)
Goed, dan heb je dus inderdaad gewoon ruim 1000 techposts en je kunt HK etc. nog steeds niet zien. Wat nu ?
Probeer dan eens goed uit te loggen, (alle sessies bij voorkeur) trash je cookies en je cache en log dan nog een keer in. Bij 99% van de users bleek dit te helpen.
Indien er na uitloggen, inloggen, cookies/cache trashen en LA lezen nog steeds geen SG/HK opduikt, dan moet je even de crew mailen op onderstaand adres. Soms gaat er namelijk inderdaad iets mis.
Mailadres: gathering@tweakers.net
Ik heb al twee post van je van vandaag gevonden, dus voor het script zou je op 49 uitkomen..
Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo
Mmm was vanacht cker
Heb gister voor 12 uur dacht ik 50e post gedaan. En is dus al even geleden. Ik wacht nog maar even af
oke 
en anders weet je ons emailadres wel te vinden
en anders weet je ons emailadres wel te vinden
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.