Toon posts:

[W2k] Monitor korrelig bij systray *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Hetvolgende wil het geval, ik heb een tweede hands eizo monitor op de kop weten te tikken.
Beeld zag er goed uit, ik het ding geinstalleerd met de juiste driver.
Nu is het beeld haarscherp alleen heb ik rechtsonder in de systray een gigantisch korrelig beeld. |:(

Nu heb ik de volledige taakbalk verborgen en op dezelfde plaats waar voorheen de korrelige icoontjes van bijvoorbeeld een norton staan, een jpeg-je gesleept en dat ziet er perfect uit, dus gewoon strak.

Heeft een van jullie hier een verklaring voor, had zelf ook al aan een bnc-kabel gedacht om een mogelijk brakke vga aansluiting te omzeilen maar alvorens ik zo'n kabel aanschaf (a 35,- eur) wil ik toch wel weten of er een remote chance is dat daarmee mijn probleem verholpen kan worden

Het bertreft een EIZO F78 21", OS win2k

Alvast bedankt.

Verwijderd

ARG

als een jpegje op die plek er wel goed uitziet is het gewoon een software probleem in de systray

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Probeer je startbalk eens aan de zijkant van je monitor te zetten (eerst dat ding unlocken en dan naar de zijkant slepen). Zie je dan ook dat 'korrelige'?

Verwijderd

Topicstarter
Ja het probleem blijft, dus inderdaad lijkt op een software probleem.

Ehrr misschien kan deze post beter naar software gemoved worden dan.
Als dit inderdaad zo zou zijn (software prob) any ideas wat ik eraan zou kunnen doen?

Verwijderd

reinstallen

in ieder geval heeft het totaal niets met de monitor te maken

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
move VB -> SA

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

De systray is toch onderdeel van Windows. Dus SA -> WOS :P Plus een titel change zodat het aan het WOS policy voldoet :)

Dus als je de startbalk verplaatst gaat het probleem gewoon mee. Probeer eens een ander theme, misschien zit het daar in. Check voor de zekerheid ook de drivers voor je monitor.

Zie je het terug op een screenshot? Laat die dan even zien ajb :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:43

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

(jarig!)
Heb je het alleen in de systray of ook in je start-menu? Dan kan het met de toegankelijkheidsopties te maken hebben. Als je de iconen net wat groter instelt om ze toegankelijker te maken voor minderzienden dan worden ze korrelig. Run de 'Wizard toegankelijkheid' eens...

Verwijderd

Topicstarter
Lol dat ik daar zelf niet aangedacht had.......

Maar inderdaad dat was het probleem na de accesibility wizard gedraaid te hebben was het dilemma verholpen.

Thanks for the help guys _/-\o_ _/-\o_

Het slotje kan erop
Pagina: 1