Supergrover heeft een vogeltje gered. Dat vogeltje zat heel hoog in een boom en durfde niet naar beneden te klimmen!
Maakt dat voor het spelen wat uit? Ik heb ook op het All Civ Forum gezien (http://www.forumplanet.com/StrategyPlanet/civilization/) en daar staat dat het met orginele spellen ook voorkomt. Ik kan alleen geen oplossing vinden daar.peterzwet schreef op 24 september 2002 @ 20:59:
Heb je wel een legale ???
Supergrover heeft een vogeltje gered. Dat vogeltje zat heel hoog in een boom en durfde niet naar beneden te klimmen!
Dit wijst er naar dat je of niet de legale cd erin heb zittenBrabrabra schreef op 24 september 2002 @ 20:57:
Als ik Civ III opstart krijg ik "Insert the CD-rom" terwijl ik de cd er gewoon in heb. Ik draai XP en heb de nieuwste patch voor Civ. Heeft iemand een oplossing?
Of die heb je wel en die is zo beschadigd en kan niet gelezen worden... (word niet herkent als offi. cd)
Een oplossing zou een crack zijn als je de legale versie zou bezitten...
BF1: Don-Panio
Dat maakt voor het spelen zeker wel uit. Dit is de zogenaamde "copy protection". Als je gewoon de originele hebt kun je natuurlijk een mailtje sturen naar de fabrikant of langsgaan in de winkel waar je het spel gekocht hebtBrabrabra schreef op 24 september 2002 @ 21:02:
[...]
Maakt dat voor het spelen wat uit? Ik heb ook op het All Civ Forum gezien (http://www.forumplanet.com/StrategyPlanet/civilization/) en daar staat dat het met orginele spellen ook voorkomt. Ik kan alleen geen oplossing vinden daar.
Verwijderd
Het kan ook zijn dat je met partities hebt zitten spelen of een andere upgrade heb gedaan zodat je cdromspeler een andere drive letter heeft.
Daar al over nagedacht.
Daar al over nagedacht.
Kheb niet aan de partities of drive letters gezeten de laatste tijdVerwijderd schreef op 24 september 2002 @ 21:08:
Het kan ook zijn dat je met partities hebt zitten spelen of een andere upgrade heb gedaan zodat je cdromspeler een andere drive letter heeft.
Daar al over nagedacht.
Het komt me bekent voor. Ik heb de legale versie. Als ik hem in mijn dvd speler doe gaat het goed, als ik hem in de cd-writer doe, dan kan ie hem niet vinden. Bugje waarschijnlijk in combi met XP, want onder w2k had ik er geen last van.
Si vis pacem, para bellum
Misschien heb je hem toevallig vanuit je andere drive (cd-r-rw) geinstalleerd ofzo, en dat werkt vaak niet.
Kheb maar 1 drive... Arme ikBlaatschaap11 schreef op 24 september 2002 @ 21:38:
Misschien heb je hem toevallig vanuit je andere drive (cd-r-rw) geinstalleerd ofzo, en dat werkt vaak niet.
Kheb de laatste patch gedownload en geinstalleerd.[b][message=15297747,noline]Termi schreef op 24 september 2002 @ Nej, heb je de laatste versie
Verwijderd
Als je de minder legale versie hebt, dan wilt er op die CD ook wel eens een nocd crack rondzwerven. Als die er niet staat, dan kunnen we je niet verder helpen (dus vraag er ook niet naar
)
Heb je wel een legale versie, maak dan de CD eens schoon... of probeer een andere cdrom
Heb je wel een legale versie, maak dan de CD eens schoon... of probeer een andere cdrom
hoeveel speed is je cd-romspeler waarmee je de disk leest??. Ik heb dit ook regelmatig gehad met diablo2, hij vroeg dan: Insert playdisc, terwijl de disc er gewoon in zat
Het ligt waarschijnlijk aan je cd + cd romspeler die te snel is en dus gevoeliger is voor errors/krassen op je cdrom. Ik heb nu een 6, jawel 6 speed
cdrom speler gekregen, en dit werkt perfect
De oplossing is niet altijd de oplossing
Pagina: 1