In de HK regels staat dat de huiskamer gezellig mag/moet zijn en dat je de gezelligheid niet mag verpesten. Ik snap niet hoe een bobby the kitten plaatje de sfeer kan verpesten, het is alleen supercool en superlachwekkend en om dat te bekijken wil ik er ook wel eens een poll over houden. Dus ik zou willen vragen of het toestaan van bobby the kitten plaatjes in de HK terug kan komen.

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Lijkt me niet. Er zijn meer mensen die zich er aan storen dan die het prettig vinden. Bovendien: Beleid tegenover bullshitreplies + BrEeZaH-topics *UPDATED*
Dit is gekomen naar aanleiding van de stroom klachten.
LA != HK
WoopsCompubiter schreef op 24 september 2002 @ 20:58:
Lijkt me niet. Er zijn meer mensen die zich er aan storen dan die het prettig vinden. Bovendien: Beleid tegenover bullshitreplies + BrEeZaH-topics *UPDATED*
[...]
LA != HK
ff niet gezien dat ie in LA stond... als ie niet kan edit ik 'm wel

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 20:55:
In de HK regels staat dat de huiskamer gezellig mag/moet zijn en dat je de gezelligheid niet mag verpesten. Ik snap niet hoe een bobby the kitten plaatje de sfeer kan verpesten, het is alleen supercool en superlachwekkend en om dat te bekijken wil ik er ook wel eens een poll over houden. Dus ik zou willen vragen of het toestaan van bobby the kitten plaatjes in de HK terug kan komen.
ik heb dit verhaal tot in den treure herhaald, maar here it goes:
Die plaatjes an sich zijn hartstikke grappig.
Niks mis mee; MAAR
zoals met zoveel rages in HK, weten mensen niet meer van ophouden en zullen ze OVERAL die dingen neer zetten. En geloof het of niet, maar er zijn zat mensen die zich er aan ergeren, en terecht, want het verneukt gewoon vele topics (want mensen gaan op dat ene plaatje weer een ander plaatje neerzetten, zodat van het eigenlijke topic weinig overblijft).
Het is hetzelfde als dat jij bv het droog zou vinden om een bullshitreply zoals 'ok' neer te zetten.
net zolang totdat iedereen het gaat doen en hele topics naar de klote gaan.
Dat het grappig zou zijn, is geen excuus om andermans topic te verneuken. Je repliet gewoon ontopic, en anders blijf je weg... heel simpel.
Je zou het zelf ook niet leuk vinden als je topic door zulke dingen verpest worden.
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 22:03
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Idd een mooi voorbeeld. Zag het in een HK topic en werd bij elke user netjes een note toegevoegd. Gewoon niet grappigLuNaTiC schreef op 24 september 2002 @ 21:00:
[...]
Het is hetzelfde als dat jij bv het droog zou vinden om een bullshitreply zoals 'ok' neer te zetten.
Marv: Thanks, dat plaatje zocht ik al een tijdje
Ik kon me lachen niet inhouden toen in zag dat WhiZZi een note kreegWe Are Borg schreef op 24 september 2002 @ 21:05:
Idd een mooi voorbeeld. Zag het in een HK topic en werd bij elke user netjes een note toegevoegd. Gewoon niet grappig
Pagina: 1