Al een tijdje zit ik met het probleem dat bij alles wat er gebeurd op de pc, en dan ook werkelijk alles wordt er gebruik gemaakt van de harde schijf. Zelfs bij het scrollen in verkenner hoor je de schijf, het zijn altijd maar kleine rateltjes alsof hij even naar schijf schrijft en ophaalt ofzo, maar het is zeer irritant.
Aan mijn systeem kan het volgens mij niet liggen:
amd 1000 ghz
512 mb geheugen
gforce 11 mx videokaart
maxtor 40 en 60 gb 7200 trm
winxp pro nl
Programma's zitten ook niet veel in geheugen, alleen nav 2003 en norton internet security. Maar voor deze programma's was het ook al.
Het is moeilijk te zien wat er nu gebruik maakt van de hd in taakbeheer omdat het nogal eens wisselt. Maar je ziet wel constand de processor de lucht in schieten naar 100% en weer terug, weer een handeling en weer naar 100% luttele seconden, of maar 1 seconde.
Wie heeft hier ervaring mee?
Aan mijn systeem kan het volgens mij niet liggen:
amd 1000 ghz
512 mb geheugen
gforce 11 mx videokaart
maxtor 40 en 60 gb 7200 trm
winxp pro nl
Programma's zitten ook niet veel in geheugen, alleen nav 2003 en norton internet security. Maar voor deze programma's was het ook al.
Het is moeilijk te zien wat er nu gebruik maakt van de hd in taakbeheer omdat het nogal eens wisselt. Maar je ziet wel constand de processor de lucht in schieten naar 100% en weer terug, weer een handeling en weer naar 100% luttele seconden, of maar 1 seconde.
Wie heeft hier ervaring mee?