Toon posts:

Imode abonnement bruikbaar op een T68i

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand of het mogelijk is om een imode simkaart (gprs) te gebruiken op een T68i. Ik weet dat je geen imode-pagina's op kunt halen met de T68i maar je hebt wel een gprs databundel en daarbij is de T68i geschikt voor gprs. Heeft iemand hier ervaring mee en zoja wat zijn de instellingen?

Verwijderd

I-mode is alleen voor het speciaal gemaakte i-mode toetsel. ;)

Verwijderd

Topicstarter
M@FI@

Ik zie wel dat mijn GPRS abb. actief is in de T68i. Dat zie je aan het icoontje boven het antennebereik.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Dat maakt niet uit.

Als het goed is, is het kpn gprs netwerk alleen maar toegankelijk met i-mode.
Dus je kan verbinding hebben tot je een ons weegt, maar je moet toch via i-mode inloggen.

Verwijderd

Topicstarter
Airwolf

Op de site van KPN staan de GPRS-instellingen voor de T68i. Ik krijg dan de melding gebruiksnaam/wachtwoord onjuist.

• Attilla
Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 20:49:
Airwolf

Op de site van KPN staan de GPRS-instellingen voor de T68i. Ik krijg dan de melding gebruiksnaam/wachtwoord onjuist.
Mja, het was altijd mijn gedachte dat het alleen met i-mode kon.

Maar als het op de kpn site staat hoe je het moet instellen, waarom vraag je hier dan of het mogelijk is en hoe je het moet instellen ?

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dus niet of het werkt. Daarom vraag ik of anderen ervaring hebben met het instellen van GPRS. Het is niet zo moeilijk om de instellingen van de site van KPN in je telefoon over te nemen. Ik heb dat al geprobeert en kreeg toe de melding Gebruikersnaam/wachtwoord onjuist.
Een collega van mij heeft een echte databundel voor GPRS van KPN en die heeft hetzelfde probleem als wat ik heb.

• Attilla
Hebben jullie al geprobeert contact met de kpn hierover op te nemen ?

Het zou natuurlijk mogelijk zijn dat je account niet geactiveerd is oid.

• Tanu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-12-2023
Een redelijk deel van de sites vraagt je zg. imode pin. Die heb je alleen, op het moment dat je ook echt een imode-abo (v.a. €5,-) hebt.

Ik denk niet dat dit gaat lukken, zéker niet zonder iMode-abo. Daarbij, SE zou natuurlijk wel op zijn site gezet hebben, dat het toestel imode-compatible is. Voor zover ik weet werkt chtml (de taal van imode) net zo als html, alleen staat een heleboel info voor chtml alleen in de toestellen zelf opgeslagen. Denk dan aan kleuren en logo's et cetera. Ik denk niet dat een t68 dezelfde info bevat als bijv. de Nec 21i van PTT.

• D-Jay
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

Belcompany : I-mode werkt alleen op speciale i-mode-toestellen en niet op andere simlockvrije toestellen met gprs-mogelijkheden

• Blacksoul
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-11-2024
Je moet i-mode en GPRS los zien van elkaar. GPRS is het netwerk, i-mode is 1 van de diensten die mogelijk is via GPRS.

Als je je simkaart in een ander toestel stopt kun je niet i-moden, maar bijvoorbeeld wel gaan wappen over het GPRS netwerk of gebruik maken van de dienst internet everywhere (deze instellingen kun je vinden op kpn.com).

Voor internet everywhere is het wel handig om je toestel samen met een laptop of PDA te gebruiken (internetten op alleen een mobiel kan helaas nog niet).

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:36

Ginz

Trek Superfly 5 powered

WEL...
XDA

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Tanu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-12-2023
m'n t68i opende webpagina's zolang ze niet groter dan 10 kb waren ;)

Verwijderd

Topicstarter
Tanu, gebruik jij je gprs-abb. van je imodetoestel? Zoja wat zijn de instellingen
Pagina: 1