Slome GF2 GTS...

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:56
Sinds tijdje terug loopt onze videokaart (Asus GF2 gts) heel sloom, Mafia in 800x600 , medium alles, nog steeds schokken. Op verder een Athlon 1333, 256 mb DDR, 40 GB Maxtor 7200 rpm, en terwijl bij een kameraad, op een GF 2 Mx het wel goed loopt.

Wat kan dit zijn? Ik heb al upgedate naar Det 30.30... tijdens het spelen loopt de boel ook wel eens vast. Helemaal bevroren, dan moet de pc uit en dan aan, en dan werkt het weer. Gewoon reset knop werkt dan niet (loopt ie vast in win2k intro scherm, met die blauwe balk)

Bios heb ik al op performance en safe geprobeert, geen uitkomst, testen met 3dmark gaat niet... loopt hij vast, koeler op de kaart werkt gewoon, zelfs met extra koeler loopt het vast....

Help!

XXXVI

Verwijderd

jah je videokaart is te sloom dus je antw heb je zelf al gegeven

• DjGeRo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:17
Drivers deleten, www.nvidia.com, nieuwste drivers, :)
Anders videokaart verwijderen, rebooten, installeren, nieuwe driver, klaar
Ik heb ook gf 2 ti en ik haal toch wel 5500 3dmarks @ 512 ddr, 1800 + en 2×80 gb :)

• ephymerous
maar hoe kan het dat een MX het wel trekt, op een athlon 900 systeem met 256 SD-Ram geheugen???

XXXVI

• ephymerous
Kan het met AGP drivers te maken hebben die met je mobo worden geinstalled, of hebben de Detonators die std erbij?

XXXVI

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
ephymerous schreef op 24 september 2002 @ 20:49:
Kan het met AGP drivers te maken hebben die met je mobo worden geinstalled, of hebben de Detonators die std erbij?
Zeg, er is een edit knop, dus kick je topic niet zo verrekte irritant.

als je een via chipset mobo heb, kan je misschien de via 4in1 drivers installen, maar imho zal ut echt meer liggen aan je videodrivers+misschien wat andere meuk ( DX? )...

C:\>_

• ephymerous
Kerel... maak je niet zo druk om niets... er is idd een edit knop :) Next time i'll Use it... ik download ff de nieuwste Via 4-1 Drivers, bedankt voor de tip, post zo de resultaten :)

Btw, wat eerst installen? Detonators of Via 4-1 drivers?

[ Voor 0% gewijzigd door ephymerous op 24-09-2002 20:58 . Reden: Extra vraag... ]

XXXVI

• ephymerous
Andere 4-1 drivers werken niet, zo meteen ff Detonators installen... (40.??)

XXXVI

• Ste7en
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05-2024
Mmm misschien is hij gewoon brak/kapot. Als je er gerantie op hebt kan je zo een nieuwe halen, geen gezeur :). Vriend van mij kon zo een nieuwe meenemen, die van hem was namelijk kapot. Hoop het niet voor je

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

ephymerous schreef op 24 september 2002 @ 22:06:
Andere 4-1 drivers werken niet, zo meteen ff Detonators installen... (40.??)
Zeg je dat je next time de edit knop zal gebruiken, doe je het weer |:(

Kijk eens naar je harde schijf, is die wel helemaal proper .. ?

De meeste mensen deugen!

Verwijderd

Kan iemand even een screenshot van een edit knop posten???
Als deze kaart ineens niet meer funtioneert is het doordat de kaart dood is of doordat je iets wel of niet geinstalleerd hebt. Test de kaart in het andere systeem!!!

• ephymerous
Oki, ik kon niet editen meer, heb ik 1 x gedaan, 2e x kreeg ik page not found scherm, wat maakt iedereen zich hier toch druk over.... :?

Mja, ik ga kaaart morgen in ander systeem hangen :)

XXXVI

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Iedereen maakt zich er zo druk om omdat het verdacht veel op het 'kicken' (het bovenaan de lijst zetten) van je topic lijkt. En als je dat scherm krijgt druk je ff op F5 en dan kan je alsnog editten :)

Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/forum/templates/got/images/icons/edit.gif dus.

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:09

The Legend

*Plop*

Tjek ff of je coolertje nog lekker loopt, hitte kan een boosdoener zijn. Zet er anders een extra cooler op, trek je kast es open zodat het sowieso wat koeler wordt.

Ik ben toch malle pietje niet!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:50
The Legend schreef op 24 september 2002 @ 23:03:
Tjek ff of je coolertje nog lekker loopt, hitte kan een boosdoener zijn. Zet er anders een extra cooler op, trek je kast es open zodat het sowieso wat koeler wordt.
Hmzz kans is zeer klein dat dat de boosdoener is meestal krijg je dan , vastlopers en zo :P.

Goed : Heb je dit allemaal aan :
4x AGP in mobo en bij Via installatie,
Videokaart niet underclocked :? ,
Nieuwste Asus (29.80/30.00) of Nvidia denators (40.52 :?)...
Rest van de pc , zit alles een beetje goed, geinstalleerd :?

Dwarsliggende geluidskaart kan al problemen geven...

• ephymerous
Jongens, hartelijk bedankt, ik heb nieuwste via drivers geinstalled, detonators unstalled, daarna 40.52 erop.... :)

Mafia draaid 1024*768 alles full :)

(en nee dit is geen kicken, modjes close dit topic maar :P)

XXXVI

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 20:41:
jah je videokaart is te sloom dus je antw heb je zelf al gegeven
Wat is dat nou voor dom antwoord. Hij zegt nog zo. Bij een kamaraad loopt het wel goed en die heeft een GF2MX

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:09

The Legend

*Plop*

Termi schreef op 24 september 2002 @ 23:17:
[...]

Hmzz kans is zeer klein dat dat de boosdoener is meestal krijg je dan , vastlopers en zo :P.
Lees anders zijn post:
..tijdens het spelen loopt de boel ook wel eens vast. Helemaal bevroren, dan moet de pc uit en dan aan, en dan werkt het weer. Gewoon reset knop werkt dan niet (loopt ie vast in win2k intro scherm, met die blauwe balk)
Precies hetzelfde heb ik ook gehad met een oude TNT2.. bleek ook hitte te zijn.

Ik ben toch malle pietje niet!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:50
The Legend schreef op 25 september 2002 @ 15:17:
[...]

Lees anders zijn post:

[...]

Precies hetzelfde heb ik ook gehad met een oude TNT2.. bleek ook hitte te zijn.
Nou , als je zijn post vergelijkt met die van jouw is mij conclusie simpel :P :

Zijn post schrijft ie dat ie sloom is en niet goed loopt maar NIET vastloopt :). Jij zegt dat ie wel vastloopt, maar dat gebeurt NIET :+.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
ephymerous schreef op 25 september 2002 @ 11:03:
(en nee dit is geen kicken, modjes close dit topic maar :P)

Geen probleem :P
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.