Geforce kaart kopen,...,?!?!?!

Pagina: 1
Acties:

• Yoda
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-11-2025

Yoda

Can you feel it?

Topicstarter
Kan iemand mij misschien wat vertellen over verschillende geforce kaarten? vriend van me wil zo'n ding kopen maar weet nog niet welke en zelf heb ik een matrox g400 dus ik weet er ook nie zo heel veel van,...

je hebt nu van die geforce 2 MX kaarten die niet zo duur zijn,...is dat wat? die kaart van asus bijvoorbeeld?

het gaat trouwens om een 32MB agp versie en dan het liefst geforce2 neem ik aan,...maar een gewone geforce (1) is duurder dan die MX geforce2? hoe zit dat? en snelheden? prijs/kwaliteit?

tell me,..

Thnx alvast,...

Yoda

Verwijderd

Gewoon die GeForce 2 MX nemen, moet je alleen wel een beetje een normaal systeem hebben, dat wil zeggen Intel of AMD Duron/Athlon. Op een AMD K6-2 wil het NIET!!!

Ik heb nu hetzelfde probleem.

Met de prijs/kwaliteit van die kaart zit het allemaal wel goed. Het is gewoon een superkaartje(al heb ik het zelf nog niet kunnen zien). Als je zo'n GF2MX neemt, neem dan die van Hercules.

• Yoda
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-11-2025

Yoda

Can you feel it?

Topicstarter
en waarom niet die asus dan?

Het is voor een PII 350 systeem met 64 MB btw,....

Verwijderd

Neem die van Asus of Hercules der zit te weinig verschil tussen om je daar druk over te maken.

Persoonlijk zou ik de Asus nemen

• mr_fragle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:47

mr_fragle

Don't forget the guide

wat is dan het verschil tussen de v7100 en de v7100T?

And now the most interresting part of deze grot

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:16
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 25 oktober 2000 21:29 schreef Yoda het volgende:
en waarom niet die asus dan?

Het is voor een PII 350 systeem met 64 MB btw,....[/quote]Maak je niet te druk over het merk. De kaarten zijn allemaal ontworpen volgens het ref. design van NVidia, dus echt verschil hoef je niet te verwachten en als ik jou was dan zou ik gewoon de Det. 3 drivers van NVidia gebruiken.
Enne ik zou er ook nog ff 64 mb bijgooien, zodat je 128 hebt. Het verschil zul je zeker merken!

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:31
7100 is standaard
7100t heeft tv uit middels twinview. houdt in beeld op tv en monitor tegelijk

de hercules retail (doos!)heeft ietsies sneller geheugen dan de asus. de oem is weer trager.

maakt niet zo veel uit (ik heb de asus)

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:31
snelheid. dit zal afhankelijk zijn van resolutie, cpu e.d. maar het zit ONGEVEER zo van langzaam naar snel

tnt2
tnt2 ultra
Geforce SDR (goedkoopste geforce)
Geforce 2mx
Geforce ddr (duurste geforce)
Geforce 2
geforce 2 ultra

de geforce 2mx bied dus zeker de snelheid van de geforce 1 sdr met alle extra toeters en bellen van de geforce 2 (per pixel lighting e.d) soms komt hij redelijk in de buurt van de geforce ddr.

de geforce 2 is met name sneller maar ook een goed stukkie duurder

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Tweakers.net Robin Evers Dinsdag 24 Oktober 2000

[i]De nieuwe Asus V7100 All-In-Deluxe[/i]
Naast de nVidia GeForce2 MX GPU zijn er nog allerlei leuke video-features opgeplakt zoals TV-In & Out, real time video capture, video editing, ASUS VideoSecurity, VR 3D glasses en TwinView. Eind november kun je de kaart verwachten voor een prijs van rond de 250 dollar:[/quote]Dit wordt hopelijk mijn nieuwe kaartje :9~

Verwijderd

Enige ervaringen met deze: CHAINTECH GEFORCE 2 MX 32MB ??? Hij kost namelijk maar
Fl 248,00 ex btw.
Pagina: 1