Toon posts:

[PS] Overschakelen Selection Tool

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dit irriteert me nu al enige tijd, dus besluit ik mijn probleem maar hier te planten, met de search kon ik niets vinden...

Als ik de magnatic-lasso gebruik, hoe kan ik dan overschakelen op de normale lasso, terwijl ik nog steeds met dezelfde selection-lijn bezig ben..... Als ik bijvoorbeeld een rechtstuk wil selecteren, of langs de rand van een plaatje. Is daar misschien een hot-key voor?

Alvast bedankt!

Verwijderd

Ik weet het niet zeker, maar volgens mij kom je een heel eind met de alt en/of ctrl toets...

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 20:06:
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij kom je een heel eind met de alt en/of ctrl toets...
Nope, dat dacht ik ook, maar dat werkt niet, misschien wel in eerdere versies?? maar niet in de nieuwste iig

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-08 22:32
Over je probleem, dat is dus niet mogelijk, onder het tekenen van je selectiegebied overgaan tot bijvoorbeeld je rectangular marquee en een rechthoek toe te voegen aan je selectie.

Wat ik dus irritant vind, in het kader van dit onderwerp is dat als je je text-tool hebt geselecteerd, je ook niet kunt switchen naar je marquee tool :'(

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Verwijderd

Topicstarter
willem169 schreef op 24 september 2002 @ 20:48:
Over je probleem, dat is dus niet mogelijk, onder het tekenen van je selectiegebied overgaan tot bijvoorbeeld je rectangular marquee en een rechthoek toe te voegen aan je selectie.

Wat ik dus irritant vind, in het kader van dit onderwerp is dat als je je text-tool hebt geselecteerd, je ook niet kunt switchen naar je marquee tool :'(
Hmm, lekker handig is dat dan :(