Toon posts:

Adsl modem kopen ( +extra vraagje)

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Een klein vraagje, binnenkort ben ik van plan net als een vriend van me en meer met mij om adsl aan te schaffen, ik heb / had al een topic geopend maar dat is niet echt van toepassing met dit onderwerp.
Nou wat is de vraag:

1) Op welke site kun je goedkoop / maar toch goede adsl modem/router kopen?
Weten jullie dus goeie sites ?????

2) Wij hebben hier thuis zo'n soort van centrale, het betreft de vox 1200, nu heb ik daar wel wat specificaties van maar kom er toch niet uit, misschien dat iemand anders het weet? is dit een isdn ding of wat, aangezien ik dus adsl wil gaan aanschaffen zit ik met probleem wat ik moet doen dus iemand idee / tip?

Dit waren de 2 vragen,

Greetzzz Night & TeeTee

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
1. http://www.tweakers.net/pricewatch
Lijkt me dat er genoeg over te vinden is. :)

2. Hoezo zou jij met een probleem zitten :?
Je sluit namelijk de splitter bij het israpunt aan, vanuit daar gaat gewoon de bestaande
lijn naar de centrale en aan de andere kant naar de modem. Je hoeft dus niet iets verder
aan de configuratie cq. bekabeling te veranderen.

[ Voor 0% gewijzigd door Attilla op 24-09-2002 19:57 . Reden: Typo ]

• siteslammer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-01-2021
Neem adsl bij bijvoorbeeld Xs4all, je krijgt dan daar een adsl modem( gewoon of ISDN) en je kan dan een router kopen die je internet verbinding kan delen over meerdere pc's
een goede router die eenvoudig te gebruiken is is de E-tech router voor 129 euro bij www.ganky.nl tevens is hier een router/adsl modem te koop voor 179 euro
scheelt weer in de kosten bij de aanschaf van Adsl

www.bigclan.co.uk

Verwijderd

Topicstarter
Beste Airwolf,

Op de pricewatch, waar wij al gekeken hebben staat: €0.00

En wat moet ik dan pakkuh? isdl of analoog??

Of maakt dat niets uit?

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-08 22:39
Je kunt het beste bij KPN informeren of je ISDN hebt. Dat is zeker belangrijk bij het kopen van een ADSL modem. De modems die op ebay.com staan zijn lekker goedkoop (zelfs incl. verzending), maar die werken hier niet. Je kunt wel lekker goedkoop aan een ADSL modem komen (soms zelfs nog nieuw!) via de verschillende veilingsites: marktplaats, ricardo en ebay bijv.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:28

Crazy D

I think we should take a look.

Of het ISDN is en hoe je het kan zien weet ik niet (biedt die KPN zelfservice (ranzige naam trouwens :P) lijn geen uitkomst?) maar dat zul je moeten weten voordat je een adsl modem/router aanschaft aangezien er wel verschil tussen zit.

Exact expert nodig?

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:18
Lijkt me duidelijk :)

Zie ook de Search en de FaQ.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.