ik heb momenteel een:
ak73pro van aopen
een amd athlon 900 mhz
en een geforce 4 ti4200
op een 245 watt voeding.
Nu heb ik de laatste tijd steeds vaker schokkerig beeld vooral bijv als ik "deze computer" open of IE dan zie je van die vage grijze vlakken oven me beeldscherm heel snel hoor.
en heb ook wel is dat me pc zo reboot en dan zie je een foutmelding van ..... je geforce 4 is het probleem van de reboot, heb ik ook nu in eens als ik hem opstart blijft ie op een blauw scherm hangen beweeg je met je muis en dan staat er "welkom" en dan reboot ie in eens
.
heb ook andere drivers geprobeerd andere pc is er momenteel nog niet.
ik denk dat het me voeding is.
licht dit nou aan me voeding ,aan me beeldscherm of aan me geforce 4.
[offtopic] ik heb nu ook dat me hdd uit valt en dan heb je in eens zo blauw scherm met gebaren taal
je hoort ook poing net of dat schrijf dingetje in me hdd tegen de zijkant van de hdd hoes knalt ( zelfs een leen hdd me andere ging zomaar kapot toen ik me pc aan dee ).
sorry van slechte verhaal en tiep fouten.
ak73pro van aopen
een amd athlon 900 mhz
en een geforce 4 ti4200
op een 245 watt voeding.
Nu heb ik de laatste tijd steeds vaker schokkerig beeld vooral bijv als ik "deze computer" open of IE dan zie je van die vage grijze vlakken oven me beeldscherm heel snel hoor.
en heb ook wel is dat me pc zo reboot en dan zie je een foutmelding van ..... je geforce 4 is het probleem van de reboot, heb ik ook nu in eens als ik hem opstart blijft ie op een blauw scherm hangen beweeg je met je muis en dan staat er "welkom" en dan reboot ie in eens
heb ook andere drivers geprobeerd andere pc is er momenteel nog niet.
ik denk dat het me voeding is.
licht dit nou aan me voeding ,aan me beeldscherm of aan me geforce 4.
[offtopic] ik heb nu ook dat me hdd uit valt en dan heb je in eens zo blauw scherm met gebaren taal
sorry van slechte verhaal en tiep fouten.