Nu ook zonder stropdas
werkt hier wel...
kan je de afbeelding wel inladen?
kan je de afbeelding wel inladen?
Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Ja, dus.
Ik kan de afbeelding gewoon opslaan (rechter muisknop => save image)
Hij weet dus wel dat er een afbeelding is maar hij laat m niet zien in de browser
Edit: Als je mijn volledige emailadres wilt zien moet je maar in mijn profiel kijken
Nu ook zonder stropdas
Ik denk dat dit aan de client side ligt, het werkt hier gewoon (ook in Konqueror). Waarschijnlijk gewoon Konqueror zonder PNG support gecompiled, dat heb ik nl. ook per ongeluk een keer gedaan en toen zag ik idd geen PNGtjes (maar kon ze wel opslaan).
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
PNGtjes ziet hij dus wel.
Een keer raden wat voor formaat die afbeelding met mijn gecensureerde email erop is
Dat is het dus waarschijnlijk niet, wat mij wel opviel is dat de bestandsnaam van de afbeelding op de profile page "000000" is.
Is dat bij jou ook zo?
Een keer raden wat voor formaat die afbeelding met mijn gecensureerde email erop is
Dat is het dus waarschijnlijk niet, wat mij wel opviel is dat de bestandsnaam van de afbeelding op de profile page "000000" is.
Is dat bij jou ook zo?
Nu ook zonder stropdas
't is geen PNG, maar een JPG.
misschien dat hij dit: header("Content-type: image/jpeg"); niet leuk vindt, check je mime types eens?
Die 000000 klopt, dat is de kleur van de tekst namelijk.
misschien dat hij dit: header("Content-type: image/jpeg"); niet leuk vindt, check je mime types eens?
Die 000000 klopt, dat is de kleur van de tekst namelijk.
Hier moet je me even in de goede richting sturen, waar en hoe kan ik mijn mime types controleren?
~/.mime.types staat wel het een en ander in maar ik heb geen idee wat ik daar precies mee aan moet.
~/.mime.types staat wel het een en ander in maar ik heb geen idee wat ik daar precies mee aan moet.
Nu ook zonder stropdas
DSmarty schreef op 25 september 2002 @ 17:22:
Ik zie de images idd ook niet...
lekker zinvolle melding weer
browser/os/wat zie je niet/wanneer wel ?
* bump
Ik zie nog steeds niks en DSmarty heeft ook niet gereageerd dus we proberen het nog eens. Dit is dus een browser probleem, moet er anders ff in NOS gevraagd worden of er meer zijn die er last van hebben?
Ik zie nog steeds niks en DSmarty heeft ook niet gereageerd dus we proberen het nog eens. Dit is dus een browser probleem, moet er anders ff in NOS gevraagd worden of er meer zijn die er last van hebben?
Nu ook zonder stropdas
ja, graag
GoT + non IE browsers: De user profile test
There you go
Met dank aan alle NOSser's die zo vlug hebben gereageerd
There you go
Met dank aan alle NOSser's die zo vlug hebben gereageerd
Nu ook zonder stropdas
Als het idd aan de template ligt, dan is dit voor ACM
De veronderstelling van MikeN in "GoT + non IE browsers: De user profile t" klopt. Verander forum in forum.php en er zijn geen problemen meer. Nu nog even een nette manier vinden om dat op te lossen. Dit komt in de volgende update.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()