Gameboy Backup

Pagina: 1
Acties:
  • 284 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• dvdgrs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:28
hey,
Ik ben op zoek naar een backup systeem voor de old skool gameboy. Nu surfte ik wat op psxhop.nl en ik kwam daar 3 dingen tegen die mij wel wat leken:
Gameboy PC Linker
GB Back-up Station
GameBoy Hacktool met 16 MB Card
ik wil dus de mogelijkheid hebben om roms (volkomen legale roms dan) van mijn HD op de gameboy te krijgen, het lijkt mij dat het eerst genoemde product dit alleen kan. Iemand enige ervaring met 1 van deze 3 producten of iemand die mij iets wijzer kan maken?
bvd

Verwijderd

dit wil ik ook wel alleen dan voor de snes! heeft iemand da?

• dvdgrs
SNES + Copybox gebruikers verenigd u!

maar niemand ervaring met gb backup?

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 00:24

• dvdgrs
ja dat ding is echt vet, maar kost wel 100pleuro, das me iets te duur voor zo'n geintje

• BlackMage
Bong-One schreef op 24 september 2002 @ 20:00:
ja dat ding is echt vet, maar kost wel 100pleuro, das me iets te duur voor zo'n geintje
Check www.marktplaats.nl

Daar worden die dingen veel aangeboden omdat de gbc en gb een beetje verouderd zijn. Ze hebben liever een gba setje

• marrk
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-07-2021

marrk

marrk

Zijn ze er ook voor de gameboy color? Dat zou wel zwaar de moeite waard zijn...

blog
sow
eee

• dvdgrs
ja is ook voor gameboy color.
maar echt niemand ervaring mee?
ik ga denk ik die 1e halen, die kan iig roms van HD naar gameboy zetten en die anderen niet, die 1e is ook slechts 50 pleurotjes :P...
maar goed ik moet nog ff dr over nadenken :)

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
voor alle console backup en andere zooi, klik hier

Xbox360 gamerprofile

• dvdgrs
ja maar die is down en dan moet je in het buitenland bestellen...

• BlackMage
Bong-One schreef op 25 september 2002 @ 17:04:
ja is ook voor gameboy color.
maar echt niemand ervaring mee?
ik ga denk ik die 1e halen, die kan iig roms van HD naar gameboy zetten en die anderen niet, die 1e is ook slechts 50 pleurotjes :P...
maar goed ik moet nog ff dr over nadenken :)
Ik heb zoon setje alleen dan voor de GBA. Werkt perfect. Dat ding die ik aanwees is volgens mij de enige waarmee kan wat jij wilt.

Dat setje is gewoon de 'copybox' voor de gba. Er zit een soort diskdrive bij die je aansluit op je printerpoort van je pc. Dan stop je je herschrijfbare kaartje erin en gebruik je een speciaal soort brandprogramma (zit erbij) om 1 of meerdere roms erop te zetten. Dan kan je die cassete eruit halen en in je GB doen. Je kan dan altijd zonder pc erbij te hebben die spellen spelen.

• dvdgrs
ja maar de 1e die ik aanweer kan dat ook, alleen ik wil er wat meer over weten mar de site doet er ook vaag over, ik wil bijv weten watvoor bestanden erop kunnen en of et ook onder winxp werkt enz enz

• BlackMage
Ik denk dat dat ding die jij aanwijst die spellen er tijdelijk opzet. Dus dat als je je gba uit zet dat dan al je games weer weg zijn. Dus voor zelfgemaakte games te testen.

Die ik aanwees werkt op XP en alle bestanden kunnen erop. Zolang het niet groter is als 32mbit (4mb) En natuurlijk speelt ie alleen gb spellen af. Dus als je een filmpje erop zet werkt het niet ;)
En wat ik al eerder zij: Zoek eens een 2e handse, die zijn er genoeg en heel goedkoop. Kon een tijdje geleden een 16mbit kaart kopen + linker voor 30 euro

• dvdgrs
ik heb al gezocht naar 2e handse dingen en niet veel gevonden (iig niet op marktplaats)
website van pc linker
hier kan je lezen dat deze ook gewoon roms erop kan zetten (en opslaan in het geheugen)
net als hier
wat mij dwarszit is dat hij daar 25$ kost :|

[edit]
naja ik wacht denk ik maar tot lik-sang weer up is om daar te kijken
Pagina: 1