Toon posts:

Club 3d 9000 pro probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hi
Ik heb ongeveer een maand geleden een Radeon 9000 Pro 64 mb van Club 3d gekocht.. Maar nu heb ik er een aantal problemen mee..
Ten eerst is mijn 2d beeldkwaliteit met de nieuwste drivers (Build 5.13.01.6166) echt bagger :((
Alle icontjes en windows etc. trillen dan verschrikkelijk..
Btw me resolutie is 1280x1024 (kan jammer genoeg geen 1280x960 :( ) met een refreshrate van 120.

Ik heb toen die drivers weer geuninstalleerd en heb toen de drivers geinstalleerd die ik erbij kreeg op cd. (Build 5.13.01.6102)
Dat trillen is nu over alleen heb ik dat je bij bv. me muis rechts ervan nog 5 keer me muis ziet (heel onduidelijk als een soort schaduw, een beetje moeilijk uit te leggen). Ook heb ik helemaal links in me beeld een aantal verticale lijnen lopen, ook heel onduidelijk..

Weet iemand waar dit aan kan liggen..

Nu het andere probleem..
Bijna alle spellen die ik tot nu toe het geprobeerd werken perfect met me nieuwe kaart (GTA3, MAfia, Q3a en nog een paar) alleen wil cs maar niet goed werken, ik had altijd met me oude Geforce 2MX op 1024x 768 zo'n 100 fps, maar nu heb ik op die zelfde resolutie ongeveer 25 fps.
Het beste draait ie als ik hem op direct3d 640x480 zet, dan heb ik in de meeste mappen zo rond de 60 fps, maar dit zou natuurlijk veel meer moeten zijn..
Kan iemand me pls helpen :)

Verder heb ik een Athlon 650, 256 MB ram , een Asus KV7-T moederbord een een 40 gig Maxtor hdd..

Verwijderd

mwah, misschien moet je je Refresh rate van je monitor lager zetten?? en dat van die games is misschien dat je wel een optie in je drivers aan het staan dat het superkwaliteid moet zijn je textures. kijk gewoon ff wat rond en zet eens de preset "snelheid" oid aan.

Verwijderd

Topicstarter
Dat heb ik allemaal al gedaan, als ik de refreshrate lager zet maakt niets uit, blijft hetzelfde eruit zien..
Ik heb ook al bijna alle instellingen gedaan voor cs, en hij staat zoiezo al standaard al op "Performance"..

Bovendien doen alle andere spellen het wel perfect..

Verwijderd

Dat schaduweffect zijn de beroemde low quality filters van Club3d. Ik zal nooit een goedkoop merk kopen, al moet ik er een half jaar langer op wachten. Misschien kun je het eraf modden. Die filters zijn tegen straling en foute kabels, maar goedkope zijn niet zo precies, waardoor de beeldkwaliteit enorm verslechterd. grote merken (Asus, Leadtek, Ati zelf en Hercules) Doen er wel goede filters in en dan is de beeldkwaliteit wel gewoon goed.