Kleurverandering bezochte links

Pagina: 1
Acties:

• twooggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-03 09:15
Sinds de verandering van de layout zijn twee dingen mij aan het storen.

1. Het de laatste tijd steeds voor dat ik een bericht meerdere keren aanklik omdat de kleurverandering van een visited link niet meer zichtbaar is. ;)

Als ik dan de meuktracker van de afgelopen twee maanden nog eens doorlees dan kan ik niet meer zien welke ik al gehad heb. Dit vond ik altijd geweldig handig. ;( Voor de nieuwsberichten geldt hetzelfde.

2. De datum dat een posting is geplaatst in de meuktracker is niet meer zichtbaar, als ik na een lang weekend bij de vrouw weer thuiskom kon ik vroeger aan de datum zien of er iets veranderd is. Ook dit vond ik altijd geweldig handig. ;(

• Coen Rosdorff
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Heb dat al eerder aangehaald.
Zou zeer handig zijn als het weer terug komt.

• twooggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-03 09:15
Een kick omhoog.
Na een jaar stoor ik me nog steeds aan het feit dat ik niet kan zien welke link ik al gehad heb. :'(
Bij bijvoorbeeld de pricewatch kan dit zeer handig zijn als je met een search veel resultaten van ongeveer een gelijk product hebt.
Bij de zusterorganisatie FOK! is de kleurverandering wel aanwezig, ik kan daar wel zien welke posts ik al gehad heb en dat vind ik een verademing. :)

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-02 04:46

Steve

Krokodil \o/

Even tussendoor opmerken: FOK! is geen 'zusterorganisatie' van Tweakers.net. Tot voor kort werden beide sites in dezelfde serversuite gehost, maar nu ook dat verleden tijd is, zijn beide sites in principe helemaal niet verbonden aan elkaar :).

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01-2025

pasta

Ondertitel

Fok! heeft toch nog wat oude servers van Tweakers.net in bruikleen?

Signature

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

pasta schreef op 23 september 2004 @ 23:24:
Fok! heeft toch nog wat oude servers van Tweakers.net in bruikleen?
* moto-moi hoort een zoemergeluid
Nup, ut zijn hun server.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
twooggy schreef op 23 september 2004 @ 22:49:
Een kick omhoog.
Na een jaar stoor ik me nog steeds aan het feit dat ik niet kan zien welke link ik al gehad heb. :'(
Bij bijvoorbeeld de pricewatch kan dit zeer handig zijn als je met een search veel resultaten van ongeveer een gelijk product hebt.
Bij de zusterorganisatie FOK! is de kleurverandering wel aanwezig, ik kan daar wel zien welke posts ik al gehad heb en dat vind ik een verademing. :)
Neem een abonnement en ga je eigen kleurtjes en dingetjes bepalen op de FP :) . Daarmee is het al mogelijk, en een abo kost slechts - omgerekend - één biertje per maand :) .
Pagina: 1