EliteForce vraagje?

Pagina: 1
Acties:

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
Hoe kom je in hemels naam langs die lelijke vorth... of zoiets nadiet je de seed hebt gemold. Ik bestook hem met alles wat ik heb(vooral die photons) maar er dat monster begint te spuiten aan de onderkant en i ben dood.

• mbr
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:18

mbr

Had dezelfde probleem, je moet toch net zolang doorschieten tot de Vorth doodgaat en ondertussen zijn aanvallen ontwijken(Continue in beweging blijven en schieten tegelijkertijd).

Na 15 a 16 pogingen lukt het wel! Het lijkt alsof jouw aanvallen geen schade brengt aan de Vorth maar dat is wel het geval!

Succes

• cuylfrits
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-04-2018

cuylfrits

Beetje vreemd, maar wel lekker

Klopt...

Vooral achter die pilaren langs lopen, dan is 't wat moeilijker voor hem om je te raken :)

Enne als hij weer op de grond kotst, gewoon proberen er overheen te springen :)

Je hebt toch wel die superoplader gevonden waardoor al je wapens energie op 999 staat????

Good, bad, I'm the guy with the gun!

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
Ja die super oplader heb ik gevonden, kan je lekker die welder nonstop aanzetten. Maar ik hoef maar 1 of 2 keer geraakt te worden en dan ben ik weer dood. Is dit btw het laatste level?

• cuylfrits
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-04-2018

cuylfrits

Beetje vreemd, maar wel lekker

Yep....

Enne het is inderdaad verstandig om als je één zo'n aanval gehad hebt om je eigen energie weer ff op te laden.... :)

Good, bad, I'm the guy with the gun!