<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>iemand een idee??[/quote]Ja hoor. Probeer eens de newsserver van @home in plaats van foute hostnamen en ip adressen. 
news.[plaats]1.[provincie].nl.home.com
Dus news.groni1.gr.nl.home.com of news.dbsch1.nb.nl.home.com of news.ensch1.ov.nl.home.com of news.maast1.lb.nl.home.com enz enz enz.
news.[plaats]1.[provincie].nl.home.com
Dus news.groni1.gr.nl.home.com of news.dbsch1.nb.nl.home.com of news.ensch1.ov.nl.home.com of news.maast1.lb.nl.home.com enz enz enz.
Ik gebruik 212.120.80.6 of 212.120.66.218 als newsserver.
"news" zoals @home zegt werkt vaak niet...
"news" zoals @home zegt werkt vaak niet...
Dank je,
het was inderdaad news.deven1.ov.nl.home.com
Stom dat ik daar zelf niet achter kon komen
Trouwens die andere adressen en ip's had ik van de @home gebruikersgroep pagina......
het was inderdaad news.deven1.ov.nl.home.com
Stom dat ik daar zelf niet achter kon komen
Trouwens die andere adressen en ip's had ik van de @home gebruikersgroep pagina......
Oh ja, Onno:
groni1 en ensch1 zijn 1 server en maast1 en dbsch1 zijn ook 1 en dezelfde server.
Als @home er nog meer heeft dan deze 2 ben ik wel nieuwsgierig...
groni1 en ensch1 zijn 1 server en maast1 en dbsch1 zijn ook 1 en dezelfde server.
Als @home er nog meer heeft dan deze 2 ben ik wel nieuwsgierig...
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>groni1 en ensch1 zijn 1 server en maast1 en dbsch1 zijn ook 1 en dezelfde server.[/quote]Weet ik. Maar dat doet er toch verder niet toe? Het gaat om de hostnamen. :)<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>"news" zoals @home zegt werkt vaak niet...[/quote]Heb je [plaats]1.[provincie].nl.home.com niet als standaarddomein ingesteld misschien?
Pagina: 1