Toon posts:

canon s400 print geen zwart, rest wel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo.....ik heb al een tijd geleden een canon s400 gekocht en die toen geinstalleerd en er waren dus no probs....maar nu heeft hij een paar maandjes stil gestaan....had hem ff niet nodig dus vond installen niet de moeite waard

maar nu had ik hem weer ff nodig dus ik denk ff installen.....das geen probleem maar hij print geen zwart uit de rest van de kleuren wel....heb het namelijk met tekst en foto geprobeerd....hij pakt de zwart gewoon niet

ik heb op usb en com geprobeerd geen resultaat nieuwe drivers helpen ook niet
cartridge nagekeken komt gewoon inkt uit als ik een test pagina wil printen krijg ik een gekleurd logo waar tekst onder hoort te staan......zegt ie dus

weet iemand wat het probleem dan nog kan zijn....kleurentest doet ie wel en dat is goed heb al schoonlaten maken enzo ik ben bang dat het aan me printer ligt .......maar wat.....

Verwijderd

Topicstarter
klein schopje :|

• VlaFlip
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-12-2025

VlaFlip

format c: , weg d'r mee!!

lege of uitgedroogde cartridge??

Geef je muis af en toe een stukkie kaas

Verwijderd

Topicstarter
ik vind het aardig dat je mee denkt maar lees wel ff de tekst helemaal door...alles wat ik kon bedenken heb ik dus geprobeerd......heeft er nou echt niemand een idee ???

• Ulysses
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15:42

Ulysses

Slechts Mezelf

Okay, een inmense schop, en hopelijk komen er nu wat bruikbaardere antwoorden want ik heb dus EXACT hetzelfde probleem. Andere cartridge geprobeert, alle mogelijke instellingen via software nagelopen veranderd en opnieuw bekeken ook met andere drivers, ondertussen al 30 keer een testpagina afgedrukt, alleen een logootje telkens.
Er heeft een pagina in vastgezeten, maar die heb ik inmiddels volledig verwijderd, en daar lag het dus ook niet aan. :? :? :?

Ik ben dus ICT-ondernemer of geloof dat ik daar goed mee op weg ben al.

Verwijderd

Ik heb het zelf ook gehad, eerst heb ik de printkop gereinigd, een bakje met daarin lauw water en een scheut spiritus, de printkop onderdompelen en een tijdje laten weken, doet ie het dan toch niet dan kun je de contactpuntjes in de kop nog eens apart schoonmaken, deze willen door stof en vet ook nog wel eens hun werk weigeren, maar wees voorzichtig met die puntjes.
Doet ie het dan nog niet dan kun je alleen nog een nieuwe printkop proberen, maar of het dat waard is, is maar afwachten
Pagina: 1