[win2k] in-place label edit traag

Pagina: 1
Acties:

• madwizard
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-10-2024

madwizard

Missionary to the word of ska

Topicstarter
Als je op een item in een tree (zoals een folder in de explorer tree), of op een bestand(snaam) 2x klikt komt er zoals je weet zo'n edit-fieldje waar je de naam kan wijzigen. Normaal gesproken duurt het heel even voordat dat ding verschijnt, maar op een of ander manier is die tijd bij mij op 5 seconden gesprongen. In elk willekeurig programma waar je op die manier items kan editten duurt het 5 seconden tussen de tweede klik en het moment dat het edit-field verschijnt. Als ik inlog als andere user duurt het gewoon weer ~1 seconde. Het zal dus wel ergens in de current_user tree in de registry zitten maar ik heb geen idee waar. Heb wat proberen te zoeken met google en de GoT search maar heeft nog niks opgeleverd (weet ook niet hoe ik het het beste kan formuleren). Ideeën?

www.madwizard.org

• InSPiRE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-03 20:19
Control Panel -> Mouse, kun je je dubbelklik snelheid instellen.
Hopelijk heeft het hiermee te maken of anders horen we het wel. :)

• madwizard

madwizard

Topicstarter
rAcEr schreef op 24 september 2002 @ 17:52:
Control Panel -> Mouse, kun je je dubbelklik snelheid instellen.
Hopelijk heeft het hiermee te maken of anders horen we het wel. :)
Het gaat niet om dubbelklikken, maar 2x achter elkaar klikken, of anders gezegd klikken op de label van een geselecteerd bestand:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/klikkerdeklik.gif
Zo moet het duidelijk zijn :)

www.madwizard.org

• madwizard

madwizard

Topicstarter
Heb het al opgelost, muisinstellingen even veranderen, weer terugzetten, applyen en het werkt weer (hoewel er voor dat editten geen instelling bij staat...)

www.madwizard.org