Abit KR7A + GF2 geen beeld na installatie?

Pagina: 1
Acties:

• C00KW4US
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Ik heb zojuist een pc opnieuw geinstalleerd met xp. Na de installatie van xp komt er een reboot en zou xp gewoon moeten opstarten en met het inlog scherm moeten komen.

Nu blijft echter het beeldscherm zwart met in de linker-boven-hoek 1 klein wit puntje... :? Beeldscherm springt wel op goeie resolutie en refreshrate.

In veiligemodus krijg ik wel beeld, heb toen geprobeerd via en nvidia drivers te installeren. Dit lukte en na een reboot kreeg ik ook gewoon een xp login scherm. Maar het heeft nog steeds vage kuren, muispijl was weg :? Vage streepjes over scherm.

Ik vermoed dat het een cominatie is van dat mobo en videokaart. Iemand tips?

Specs:
Athlon xp 1700
Abit KR7A
256 mb ddr
Geforce 2 mx 200
nic
soundkaartje

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Zie je niks vreemds in de apparaatbeheer wanneer je in de veilige modus opstart? Hieronder vallen dus ongeinstalleerde hardware of hardware met uitroep- en vraagtekentjes bij het icoontje :)

Welke voeding heb je overigens?

• C00KW4US
  • Nu online
300 watt voeding. Heb ik zelf eerst voorheen gebruikt met andere athlon.

Heb net trouwens wat pci kaarten lopen verwisselen maar dit gaf geen oplossing. Ook andere agp kaart er in gedaan maar geeft zelfde probleem.

• C00KW4US
  • Nu online
Als xp opgestart is zie ik alleen een muispijl op een zwarte achtergrond, na wat geratel van hd loopt ie gewoon vast. Muis zit vast, alles vast...

Hardware probleem of software? Heb SP1 ook er op gegooid maar hielp niks.