Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[W98] IE 5.5 wil geen cookies accepteren?

Pagina: 1
Acties:

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Dit is dus een heel vaag probleem...bij elke website waar ik moet inloggen, zegt ie dus dat ik geen cookies accepteer..
Dus ik dacht : dat zal wel aan zonealarm 3.0 liggen die ik net installed heb...niet dus...ook zonder zonealarm krijg ik deze meldingen. Toen heb ik alle securitydingen in IE op laag gezet (de cookies waren al enabled, dus je moet toch wat?)...maar helaas...op sites die dus cookies nodig hebben kan ik dus niet meer inloggen :(

Weet iemand waar dit aan ligt?
Specs:
AMD Duron 1Ghz,384MB
Windows 98SE, vers installed
IE 5.50.4807.2300 (SP2 installed dus)

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Staan je datum en tijd goed? (Standaardvraag bij dit probleem, zie de search :P)

Als het vlak na install ZAP gebeurde zou ik toch daar aan kunnen denken.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Glacier
  • Niet online
Edit : Sorry, ik kan mijn berichten niet wijzigen (ik kan niet inloggen en een of andere grapjas heeft de editknop weggehaald)...

Ik heb ook op microsoft.com gekeken, maar daar kon ik het ook niet vinden....

• Glacier
  • Niet online
F_J_K schreef op 24 september 2002 @ 17:28:
Staan je datum en tijd goed? (Standaardvraag bij dit probleem, zie de search :P)

Als het vlak na install ZAP gebeurde zou ik toch daar aan kunnen denken.
Ja, het is bij alle sites (live365, fok,GoT,etc)...dus echt een IE probleem....

• Glacier
  • Niet online
Edit : het rare is dat ik vanochtend (voor reinstall) ook zonealarm 3.0 en w98 met ie5.55 sp2 geinstalleerd had :?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Heb je de privacy controls al uitgeschakeld in zonealarm?

Als het je nog niet lukt om de edit knop te gebruiken zou je dat even in Bugmeldingen kunnen aangeven, dan wordt het vast opgelost.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Glacier
  • Niet online
F_J_K schreef op 24 september 2002 @ 19:09:

Als het je nog niet lukt om de edit knop te gebruiken zou je dat even in Bugmeldingen kunnen aangeven, dan wordt het vast opgelost.

• Glacier
  • Niet online
F_J_K schreef op 24 september 2002 @ 19:09:

Sorry hoor...nadat ik op send had geramd, blerde GoT dat ik een blunder had gemaakt met mijn password...en back leverde denk ik alleen maar mijn quote op zonder text :{ Maar dat had ik even niet door en nu is er een quote zonder text 8)7

Maar ik wilde dus zeggen dat ik het zonder zonealarm ook hetzelfde probleem heb...dus ik denk dat het aan IE ligt :)

Edit : Ik heb Netscape geinstalleerd en daar geen problemen :P
Dus een IE bug ofzo....het ligt aan SP2, daar ben ik nu ook achter...want de 3 websites die ik bezocht heb voordat ik SP2 installeerde, hebben WEL cookies achtergelaten...

:?

erg vaag....

• Glacier
  • Niet online
iemand een idee? IE doet het nog steeds niet :{
Pagina: 1