Toon posts:

[LCD] Waar kan ik die goedkoop krijgen?

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo GoT'ers.

Kep de Search al vaak gebruikt hiervoor, maar nix gevonden en Google vindt het ook niet goed. Waar kan ik goedkope LCD schermpjes met hoge resolutie voor een zelfbouwbeamer krijgen? Het liefste in Nederland. :*)

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:06

LopeZ

Too much is never enough

Pricewatch? Ik zie je link tussen LCD schermen en zelfbouwbeamers ook niet :?

Verwijderd

Topicstarter
LopeZ schreef op 24 september 2002 @ 17:57:
Pricewatch? Ik zie je link tussen LCD schermen en zelfbouwbeamers ook niet :?
Wat bedoel je? Bij zelfbouw beamers heb je LCD monitor nodig om het signaal van je Pc naar de beamer te sturen. Dan een lens daarachter en daarachter een lamp en je hebt een groot beeld op de muur!

• eL_Jee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-04 09:53
Ik denk dat je LCD en TFT een beetje door elkaar haalt :D

Verwijderd

Topicstarter
Welke moek dan hebben?

• eL_Jee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-04 09:53
Geen van beiden.

LCD is een display om lettertjes of kleine grafiekjes weer te geven (denk aan je rekenmachine)
Verder heb je CRT & TFT monitoren, CRT zijn de wat 'oudere' modellen. TFT zijn hele dunne monitoren (2cm).

Ik weet niet exact hoe het zit bij beamers, maar ik denk dat je ze rechtstreeks op je videokaart aansluit. (misschien heb je nog een extra kaart nodig :?) Dit kan vast iemand anders je vertellen.

Verwijderd

Topicstarter
eL_Jee schreef op 24 september 2002 @ 19:10:
Geen van beiden.

LCD is een display om lettertjes of kleine grafiekjes weer te geven (denk aan je rekenmachine)
Verder heb je CRT & TFT monitoren, CRT zijn de wat 'oudere' modellen. TFT zijn hele dunne monitoren (2cm).

Ik weet niet exact hoe het zit bij beamers, maar ik denk dat je ze rechtstreeks op je videokaart aansluit. (misschien heb je nog een extra kaart nodig :?) Dit kan vast iemand anders je vertellen.
Iedereen die ik hier wat over vraag zegt wat anders. Kweet nu niet meer wie nu de waarheid zegt!

Verwijderd

Ik denk dat hij een LCD scherm van een laptop bedoeld. (of hoe je zo'n scherm noemt.)

• DjGeRo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-08 08:09
hij bedoelt gewoon plat scherm (tft,lcd,maakt niet uit), voor dat artikel wat eerst @ GoT stond. (van bouw je eigen beamer)

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:06

LopeZ

Too much is never enough

Ok je zoekt dus gewoon een Lcd monitor van yllama oid, zie pricewatch daarvoor. Zie ook topics @ VB voor wat een goede monitor is. Heb je daarna nog vragen dan mag je die in VB stellen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.