Toon posts:

MSN in Netwerk ontvangt geen audio!?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een netwerkje van 3 pc's aangesloten op 1 hub met een proxyserver op de host(met kabelaansluiting)!
Alles werkt, behalve de audio chat van MSN en/of Netmeeting. Wie weet waar ik moet kijken voor de oplossing?

Alvast bedankt!

Verwijderd

* Kick *
Ik heb het zelfde probleem, audio gesprekken willen niet met msn. Altans niet als je een netwerk hebt. Ik heb namenlijk breedband kabel van @home, en dan moet je een LAN-netwerkje naar een klein kastje maken. Ik vraag me nu ook al een tijdje af of dit is optelossen.

BTW: Ik heb windows 98 se en msn 6 al denk ik niet dat dat er toe doet.

Verwijderd

Zo heb ik op het moment de instellingen:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/snekers/plaatjes/Verbing%20instellingen%20msn%206.gif
Er staat dat ik geen firewall heb, maar ik heb wel zonealarm, maar ik heb bij ZoneAlarm msn al volledig toegang gegeven.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2003 12:30 ]

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Je zult moeten gaan werken met poortforwarding, aangezien je achter een router zit.
Tenminste, dat lijkt me wel op dit moment.
Kijk eens in het grote Poortmappingsverhaal. Daarin staat een heleboel hierover uitgelegd.

Verwijderd

Ik zat zelf te denken aan een soort adapter, omdat het de kabel signalen omzet naar info die de netwerk kaart kan verwerken. Maar jij zal waarschijnlijk wel gelijk hebben!
Hier heb je iig de naam:
Motorola
SB4200E
SURFboard
Cabelmodem

Verwijderd

Ik kan overgens wel bestanden ontvangen en versturen

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:45
Goh hier hetzelfde probleem sinds ik de nieuwe officiele build heb geinstalleerd en de overkant heeft ook nieuwe msn ... ( ik zit via netwerk op internet en zij gewoon direct ... alles werkt behalve geluid ... ) heb bij mij nu ook al oudere build erop staan maar werkt nog steeds niet ... mssn bij haar ook erop zetten ??

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Pagina: 1