--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--
hmm toen ik hem opstarte werd me beeld zwart en liep m'n pc vast 
en ja ik heb overal de nieuwste drivers van en heb hem opnieuw geinstalleerd
... naja ik ben toch niet zo'n worstelfan
en ja ik heb overal de nieuwste drivers van en heb hem opnieuw geinstalleerd
Hij is gaaf!
Leuke introtjes voor de spelers ook!
Leuke introtjes voor de spelers ook!
Heeft iemand pics? 
Persoonlijk vind ik worstel spellen trouwens nooit zo leuk (en op de PC zijn er maar heel weinig geweest).
Persoonlijk vind ik worstel spellen trouwens nooit zo leuk (en op de PC zijn er maar heel weinig geweest).
The devil is in the details.
www.thq.com staan wel pics
--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--
leuke demo
leuke moves.... hoe doe je special moves? en een beetje zweven vanaf een hoek?
items: tafel, stoel, ladder, vis, hoed, bril, stuur, dumbell, plant etc etc.
(stel je even voor: de rock met een bril, koksmuts en een vis)
Heb er geen pic van.
(stel je even voor: de rock met een bril, koksmuts en een vis)
Heb er geen pic van.
Wel super brakke download..... Ben nu 66mb aan het downloaden met 15kb/s. zo kan ik helaas nog wel een uurtje wachten
100kb/secondevandenhende schreef op 24 september 2002 @ 17:49:
Wel super brakke download..... Ben nu 66mb aan het downloaden met 15kb/s. zo kan ik helaas nog wel een uurtje wachten
Ik speelde altijd worstel games op de n64 lkkr met z'n vieren was altijd wel lachen.
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Verwijderd
Geil
Tijd niet meer worstelen gevolgd nu ik er over na denk terwijl ik paar jaar terug er helemaal weg van was... Ik dl wel met 15 kb/s maja.. Heb toch niet zo'n enorme haast ervoor
Verwijderd
Neem dan Download Accelerator ofzo. Ik trek hem met Chello gewoon met 150 kb/s binnen.vandenhende schreef op 24 september 2002 @ 17:49:
Verwijderd
IK had hem gister ook gedownload, maar persoonlijk vind ik het niet echt veel aan 
ik heb liever een worstelspelletje op een console
ik heb liever een worstelspelletje op een console
Pfff, ik blijf maar verliezen.
Zijn er geen vette supermoves ofzo?
Zijn er geen vette supermoves ofzo?
Ik, geheel anders
weet iemand wat leuke combos, want of ik word tesnel gepint door die homo
ik ros gewoon 4 stoelen op zijn plaat en nog wint ie van me
ik ros gewoon 4 stoelen op zijn plaat en nog wint ie van me
Hm, net ff gespeeld, best leuk!
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Pagina: 1