Toon posts:

[ISDN]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik wil verbinden met ISDN reboot de PC zich automatisch. Heb al andere drivers geprobeerd en diverse BIOS settings. Op de PC staat XP en het is een etech pcta128 isdn kaart. Iemand ervaring mee?

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Heb je ook al geprobeerd om SP1 van WinXP er overheen te zetten. Geen idee of het iets helpt, maar XP staat niet enorm bekend om z'n compatibiliteit met ISDN-kaarten. Hoewel ik me ook wel weer kan voorstellen dat als je ISDN hebt, je geen zin hebt om dit allemaal te downloaden :P.
Verder al geprobeerd om je ISDN kaart in een ander PCI slot te stoppen? Misschien zijn er IRQ problemen.
Laatste mogelijkheid (helemaal onlogisch) die ik kan bedenken is dat je voeding het net niet trekt. Maar sluit deze mogelijkheid ook gelijk maar uit, want dat zal het waarschijnlijk niet zijn :).

Verwijderd

Topicstarter
Heb windows XP al volledig geupdate via lan dus dat zal het niet zijn. Heb zojuist alle kaarten dr uitgetrokken en com-poorten uitgezet maar blijkbaar is t ook geen resources-conflict.

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-07 16:41

TheLunatic

Ouwe boxen.

Het is echt een driver probleem, ik heb het zelf ook gehad. Probeer eens een driver van een andere ISDN kaart met dezelfde chipset !

Mother, will they like this song?