Hoe is dit te realiseren? Routing en RAS werkt alleen onder NT Server!
Of hoe is dit werkstation als gateway in te stellen?
BvD
Of hoe is dit werkstation als gateway in te stellen?
BvD
Meh ...
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Weet die "pc in het andere netwerksegment" de route terug naar jouw werkstation achter je router?Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 16:24:
er zitten 2 nics in ipforwarding is ingeschakeld, en toch kan ik geen verbinding maken met een pc in het andere netwerksegment
QnJhaGlld2FoaWV3YQ==
A wise man's life is based around fuck you
Effe een gokje: Vanaf de "server linksboven" probeer je te pingen naar die HP-UX.Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 09:20:
OK, ik zal proberen een zo duidelijk mogelijk beeld te geven, zie de tekening van het netwerk ik hoop dat het een beetje duidelijk is
[ Voor 0% gewijzigd door Brahiewahiewa op 25-09-2002 16:30 . Reden: twee kanten op denken ]
QnJhaGlld2FoaWV3YQ==
Ja, je moet ook niet proberen ICMP door een proxy te sturen; gaat niet werken.Verwijderd schreef op 26 september 2002 @ 09:09:
dat hebben we geprobeerd maar op een of andere maniet houdt de proxy het tegen, bij een ping krijgt ie een timeout hoe hoog je de TTL ook instelt
QnJhaGlld2FoaWV3YQ==
Ja, is dat een optie? om de Proxyclient te verwijderen! dan zalk dat s proberenBrahiewahiewa schreef op 26 september 2002 @ 11:52:
[...]
Ja, je moet ook niet proberen ICMP door een proxy te sturen; gaat niet werken.
't Idee is toch dat dat je via dat werkstation laat routeren?
Draait die server misschien een (MS)proxy client?
t gaat niet om NT server maar om n NT WSCelmis schreef op 26 september 2002 @ 11:56:
Ik heb nu ook een windows nt server als router draait lekker op mijn oude P133 op 64 ram, gewoon eventjes winroute pro ergens vandaan rippen en dan gaat alles goed