Toon posts:

Probleem met proxy stats

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,
ik heb een probleempje of liever een uitdaging...

sinds kort hebben wij een personal proxy draaien bij de outback cows deze werkt prima
maar nu wil ik graag het programma ppsv gebruiken om de stats te kunnen bekijken

hier gaat het fout want dat proggie wil niet lopen hij start netjes op en gaat een log file inlezen en na verloop van tijd komt ie met de error melding 3057

" Variable could not be converted to a valid number"
met als extra gegevens
A=(H+3600)+(M*60)+S
Winbatch 32 99p
WIL Version 2.9pbu

wat ik er uit begrijp is dat ie een probleem heeft met een tijdsaanduiding of iets dergelijks maar hoe los ik dat op

hier volgt de .ini van ppsv
misschien zit hier wat fout

[INIT]
Version=203-042
ConPattn=*con*.log
RC5Pattn=*RC5*.log
ProxyVer=3
LogDir=c:\rc5\ppsv
TZ=-2
Waitsecs=3600
AutoRefr=1
GenHTML=1

[HTML]
HTMLTransferFunction=*NONE*
HTMLTransferParms=*NONE*
HTMLTransferFrequency=86400

[MISC]
Sortby=TIME
Sortdir=DSC
CopyTMP=0
PredictionbasedonCurrentTime=0
ShowProcess=1
CompactLog=1
DeleteLogs when History done=0
GraphFirst=TRANSM
GraphMaxDays=8
MaxKeyRate=2000

[HELP]
SORTKEYS=TIME MAIL BLCK KKEY MINB PRED
HOSTS=Enter <IP>=<name> under HOSTS

[DISP]
MIDLen=23
DISPby=IPNUMBER

[HOSTS]
default=*unknown*

[HIST]
MAXHistInitial=7
pproxyrc520001014.log=1

Verwijderd

pff dat is lang geleden. Weet je zeker dat er alleen RC5 waardes in je log file staan. Bij mij ging hij onderuit omdat er een enorme OGR waarde in stond.

Wat je het beste kan doen is hem een voor een de log files geven en kijken op welke hij struikelt. Daar moet dan een foute waarde in staan.

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Hmm... gebruik je een recente versie van proxyper? Die hebben een andere default datum/tijd notatie dan eerdere versies. Misschien dat het daar aan ligt. Het is iig iets met de tijd.

Probeer eens timestampflags=193 onder [console] in proxyper.ini. (dat zorgt voor de notatie MM/DD/YY HH:MM:SS)

Verwijderd

Topicstarter
Welnu ik heb de aanwijzing van onno ter ore genomen en de timestamp van 130 verandert in 193, vervolgens oude logfiles weg gegooid en op nieuw de proxy gestart uit het bestand wat hij dan maakt ( 16 regels opstart)
komt hij met de melding error in regel 15
dit is de regels waarbij hij meld

datum, tijd, Status: Uptime 0.00:00:01 3 listeners, 0 uplinks

logisch gezien zou ik zeggen dat de tijdsaanduiding

dagen.uren:minuten:seconden

het probleem geeft maar ik kan het mis hebben ( btw geen OGR hier alhoewel ie per ongeluk wel een aantal stubs opgehaald heeft)

BTW proxy is ver3.18