So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Maar hij valt WEL op
Professioneel Hyves-weigeraar
Dat wordt pas over een aantal maanden mogelijk helaas
Professioneel Hyves-weigeraar
Altijd de optimist die WT
hij valt op door zijn misbruik van ruimte wat ten koste gaat van t.net design en voegt met zijn grootte niks toe.
als hij echt moet opvallen moet je eens hier kijken
http://solutions.yahoo.com/adspecs/superbanner.html
DAT valt op
hij valt op door zijn misbruik van ruimte wat ten koste gaat van t.net design en voegt met zijn grootte niks toe.
als hij echt moet opvallen moet je eens hier kijken
http://solutions.yahoo.com/adspecs/superbanner.html
DAT valt op
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Probeer die knopjes en select boxes maar eens in een 468x60px banner te proppen...
offtopic/
he Femme speelt vals
zijn scherm is breder dan het mijne
/offtopic
Dat moet je een html'r vragen.
Ik heb hier een html uiting van de KVK lopen die 468*60 is, en je mag de code zo van me hebben, die perfect laat zien wat je met die ruimte kan doen ook als je meerdere pull downs hebt.
Je geeft het 'gebrek' aan creativiteit de schuld terwijl de insteek is dat er slecht gebruik wordt gemaakt van de ruimte.
1 In deze uiting zitten veel teveel 'lege' ruimtes.
2 De textinhoud van de pulldowns, en zeker de laatste, is veel mindere breed dan de pulldown zelf.
3 de kolommen erboven geldt hetzelfde voor als bij de pulldown menuus
4 hij laadt bij een nieuwe reload de pulldowns niet meer
Op zich is er met deze content en deze ruimte een betere uiting mogelijk.
Als t.net zelf al het slechte voorbeeld geeft dan moet je van adverteerders niet beter verwachten, die leveren het liefst een epileptic banner aan, fluor groen/fluor pink/frame rate 1ms/sublimenale boodschappen:KOOP NU, BESTEL NU
he Femme speelt vals
zijn scherm is breder dan het mijne
/offtopic
Dat moet je een html'r vragen.
Ik heb hier een html uiting van de KVK lopen die 468*60 is, en je mag de code zo van me hebben, die perfect laat zien wat je met die ruimte kan doen ook als je meerdere pull downs hebt.
Je geeft het 'gebrek' aan creativiteit de schuld terwijl de insteek is dat er slecht gebruik wordt gemaakt van de ruimte.
1 In deze uiting zitten veel teveel 'lege' ruimtes.
2 De textinhoud van de pulldowns, en zeker de laatste, is veel mindere breed dan de pulldown zelf.
3 de kolommen erboven geldt hetzelfde voor als bij de pulldown menuus
4 hij laadt bij een nieuwe reload de pulldowns niet meer
Als t.net zelf al het slechte voorbeeld geeft dan moet je van adverteerders niet beter verwachten, die leveren het liefst een epileptic banner aan, fluor groen/fluor pink/frame rate 1ms/sublimenale boodschappen:KOOP NU, BESTEL NU
Dat werkt alleen irriterent...yared schreef op 24 september 2002 @ 17:24:
Kunst is juist om mensen te verleiden om te klikken en niet door ze te irriteren zorgen dat ze klikken..
En ze verleiden doe je meestal door interactie (hit the monkey
ene r valt nu even niks tijdelijks te regelen omdat ik het ben?Wouter Tinus schreef op 24 september 2002 @ 16:03:
Dat wordt pas over een aantal maanden mogelijk helaas
https://wren.co/join/Devian
Dat is kennelijk mening. Mijn mening is dat die banner er niet beter op wordt als alle elementen zo dicht mogelijk bij elkaar gepropt worden zodat-ie net in een 468x60px banner past. Het enige dat je daarmee bereikt is dat er een banner ontstaat die zo druk is dat hij de aandacht van de bezoeker niet kan vasthouden. Het is onzinnig om de oppervlakte van een banner altijd optimaal te willen vullen met teksten, knopjes en figuurtjes. Een egaal kleurvlak kan bijv. ook een functie hebben.Je geeft het 'gebrek' aan creativiteit de schuld terwijl de insteek is dat er slecht gebruik wordt gemaakt van de ruimte.
Pagina: 1