Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ik wil mijn eerste casemod gaan maken !

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

• Plofke
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-10-2023
Ik wil dus gaan beginnen aan mijn eerste casemod.
Nu heb ik nog een oude 468 staan waar ik toch nix meej doe is het dan dom om deze te gaan modden of is het alleen maar slim om eerst een oude kast te pakken.

het is wel een desktop maakt het misschien mooier, leuker, gaver.

• Twan V
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-11 15:23

Twan V

...en er stralend uitzien

Ik zou zeggen dat het zonde is om een kast te gaan modden waar je later toch nix meer mee doet. Of het moet zijn dat je een nieuw (atx-) mobo en cpu erin gaat modden, dan wordt het wel weer een (bruikbare) uitdaging

Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen

• THPSrulez
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-11 13:40

THPSrulez

Kijk uit malloot een kokosnoot

Om te beginnen is een oude kast natuurlijk perfect, als er iets misgaat maakt het niet zoveel uit. Ik zou het dan alleen niet te uitgebreid doen, en als je genoeg ge'oefend' hebt kun je aan je gewone pc gaan modden natuurlijk :)

• Plofke
nou ik wil eerst eens kijken of het wel iets voor mij is of ik het wel kan en het lijkt mij wel mooi om een desktop te modden ben ik hier nog nie tegen gekomen en misschien maak ik er wel een atx van heb nog een pII liggen die zou ik er dan in kunnen bouwen maar het gaat mij gewoon om het uiterlijk.

zeg maar om te leren !

• Plofke
kijk dat bedoel ik nou !
THPSrulez schreef op 24 september 2002 @ 15:30:
Om te beginnen is een oude kast natuurlijk perfect, als er iets misgaat maakt het niet zoveel uit. Ik zou het dan alleen niet te uitgebreid doen, en als je genoeg ge'oefend' hebt kun je aan je gewone pc gaan modden natuurlijk :)

• Plofke
Je hebt trouwens wel een mooie casemod.
vooral lcd is mooi
THPSrulez schreef op 24 september 2002 @ 15:30:

Verwijderd

Aah, eigenlijk wil ik der ook aan gaan beginnen. Ik heb ook nog een oude bak staanw aar niks meej word gedaan.

Maar 1 vraagje erbij: hebben jullie allemaal een speciale electro opleiding gehad? of zijn er ook zonder enige electro voorkennis met casemodden begonnen?

• Plofke
nou ik zit nu gewoon op een huis tuin en keuken ict opleiding.
Maar met wat creativie tijd en een beetje handigheid en een goed internet verbinding kom je ver. (de internetverbinding is voor de vragen die erbij komen kijken)

hier mijn eerste vraag aan THPS wat voor licht heb je erin zitten gewoon tl of wat ?

• Bezzerk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:39
De enige electro die ik heb gehad is het jaartje techniek op de MAVO :P

Verwijderd

en jij kunt ook werken met ledjes enzow?

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
door gewoon een beetje rondzoeken op internet kom je achter alles
het is helemaal niet moeilijk, ik ben ook met iets simpels begonnen ben nu wel wat verder gekomen :)

kijk maar eens hier http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/603543

• 3lmowww
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-06-2022

3lmowww

edit:

nou, als je hier nar de topic`s kijkt zie je wel dat een hoop ppl`s geen verstand van electronica hebben...

ik vind het een goed id da je begint met eeb 486, maak er alsjeblieft wel iets origineels van ;)

mij oude mod staat niet op internet.. was alleen 10 euro wc en een paintjob, ook simpel...
pleximod staat in me sig

Electronics development

• MickMack
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-11 13:22
Iedereen kan toch weken met ledjes. Dingen kosten geen drol, dus proberen maar zou ik zeggen :) En nee ook ik heb geen electro opleiding gehad. Door proberen wordt men wijs.
Mijn eerste casemod was een baybus. Gewoon veel topics lezen over dat soort gedoe, dan komt het vanzelf goed.

The JavaScript GoT Tracker

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Ik ben van mening dat iedereen met een klein beetje technisch inzicht kan modden. Natuurlijk zijn technische hoogstandjes als de Xtreme baybus e.d. niet voor de beginner weggelegd, maar een ledje vervangen of een gat in je kast zagen kan iedereen.

Ik ben _ook_ van mening dat het een uitermate goed begin is om eens door de CME-faq te lezen. Deze vind je bovenaan de CME topiclijst en is geschreven door een aantal ervaren casemodders.

Verder kun je natuurlijk veel vinden met de search!

Succes!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.