transparante menu's optioneel

Pagina: 1
Acties:

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-02 16:07
Kunnen die optioneel gemaakt worden. Dit geintje vertraagt het uitklappen en navigeren behoorlijk namelijk op langzamere systemen, zonder dat het ook maar iets toevoegt.

Of misschien dat je de opacity in haar geheel kan instellen (lijkt me kleine toevoeging).

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-03 21:20

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Heb je niet in je layout-settings het menu-effect op 'fading' gezet per ongeluk? Dat vertraagt inderdaad behoorlijk. Met 'basic' heb ik hier (Konqueror) geen enkel probleem.

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-02 16:07
Nope geen fading.. de transparantie is al genoeg :)

ik heb op 2 p3-800's (Win2K/XP/IE6) geprobeerd en op beiden gaan de transparante menu's traag. Is zonde want met 95% opacity is het transparante effect toch nauwelijks te zien.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik heb de transparante menu's op diverse pc's van minder dan 800MHz geprobeerd en de snelheid is nooit een probleem. Voor degene met een extra traag systeem wil wel eens kijken of er een layout setting van gemaakt kan worden.
Is zonde want met 95% opacity is het transparante effect toch nauwelijks te zien.
Transparantie is alleen mooi als het effect subtiel is.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Layout settings -> menu-effect -> niet transparant
Daarna javascripts reloaden.

• T. van Beek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-10-2024

T. van Beek