Toon posts:

sis 648 moederborden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Ik vroeg me af of er al iemand ervaring had met moederborden gebaseerd op de sis648 chipset. In de reviews komen deze borden er vrijwel allemaal vrij- tot zeer goed uit, maar ik heb er op dit bord tot nu toe nog maar weinig over echte gebruikerservaring gelezen.
Ook het precieze prestatieverschil tussen een sis648 en een sis645dx bord heb ik nog niet kunnen vinden, iemand hier toevallig enige info over ?

-Kai.

• EntonoX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:49

EntonoX

Team leider

ik geloof dat SiS deze chipset stopgezet heeft. dus ik verwacht dat er niet veel mainboards meer uitkomen dan :P.....

-===< Triumph TR7, 1977, Finished >===-

Verwijderd

Topicstarter
Naar mijn weten is alleen de geplande opvolger van de 648, de 648dx, stopgezet. Dit in verband met het uitblijven van een standaard voor ddr400, als ik het goed heb.

-Kai.

• johnny.xxx
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03-2025
ik werk dagelijks met de 648 borden van msi (de MSI648 duh :P )
en voor zover ik weet heeft die onboard USB 2.0 en AGP8X.
en onofficieel ondersteuning voor DDR400, maar dat komt er niet dus het blijft onofficieel :)

Verwijderd

Ik heb er een van asus namelijk de asus p4s8x, maar vind hem een beetje tegen vallen. ik heb hem i.c.m de intel p4 2,8ghz en haal niet de verw88 scores met de benchmarks. :( bovendien heb ik nog 512mb ddr400 van corsair maar moet dit op 166mhz draaien omdat ie anders bij windows XP zon blauw schrem geeft :( heeft iemand hier trouwens een oplossing voor??:9

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 18:16:
Naar mijn weten is alleen de geplande opvolger van de 648, de 648dx, stopgezet. Dit in verband met het uitblijven van een standaard voor ddr400, als ik het goed heb.

-Kai.
yep, dat klopt :)

En dat asus board valt idd nogal tegen :(. Ik heb het ook (fftjes dan ;)) en ook ik haal niet de benchmarkscores die ik zou moeten halen.

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-04 16:28
Shit zeg dat van dat Asus Bord :( Want ik heb n.l. dit bord ook besteld, en zou hem vd week binnen moeten hebben en ik doe t juist voor t oc'en! Nog meer mensen ervaring met dit bord? Anders w8 k nog ff en haal k dat nwe EPoX bord en dan cancel ik gelijk morgen de bestelling voor dat Asus bord als jullie er zo ontevreden over zijn :(

..::System Specs::..

Verwijderd

Ik heb de MSI 648 Max, draait rockstable :)

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-08 19:39
Zie sig...ben er tevreden over. Wil je die-hard overklokken, dan niet deze chipset kopen maar 645DX.

Verwijderd

iMpULzIvE_KiLLaH schreef op 24 september 2002 @ 22:58:
Shit zeg dat van dat Asus Bord :( Want ik heb n.l. dit bord ook besteld, en zou hem vd week binnen moeten hebben en ik doe t juist voor t oc'en! Nog meer mensen ervaring met dit bord? Anders w8 k nog ff en haal k dat nwe EPoX bord en dan cancel ik gelijk morgen de bestelling voor dat Asus bord als jullie er zo ontevreden over zijn :(
ja sorry dude ik zou ook graag hebben dat het anders was. maar ik haal er niet mijn 3dmarks uit en andere benchmarks. en ocen week nie egt want ja wat is het nut van een 2.8 waar alles op hoge resolutie draait te ocen? zonde tog. ik hoop dat jij meer geluk hebt. maar ddr400 hoef je nie te proberen want dat draait dus nie op 200 mhz :( wel op 166

• Ibidem
Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 16:30:
[...]

ja sorry dude ik zou ook graag hebben dat het anders was. maar ik haal er niet mijn 3dmarks uit en andere benchmarks. en ocen week nie egt want ja wat is het nut van een 2.8 waar alles op hoge resolutie draait te ocen? zonde tog. ik hoop dat jij meer geluk hebt. maar ddr400 hoef je nie te proberen want dat draait dus nie op 200 mhz :( wel op 166
Heb t al geannuleerd. Ga nu voor een Hardware Matige RAID config (Promise Fasttrack 2000 met 2x 60 GB Maxtor Diamond Max Plus 9! Liquid) 256 mb Corsair XMS3000 xtra en een lekkere Alpha Pal cooler met Papst! :9~

(Jammer dat de 80 GB versie van deze nwe Maxtor HD'z nie snel leverbaar zijn :r)

• JeroenNietDoen
Maar dan heb je nog geen mobo :?

• Ibidem
Kaap schreef op 25 september 2002 @ 18:04:
Maar dan heb je nog geen mobo :?
hehe :D Jawel hoor ik heb nu een Asus P4S533. Wil alleen snel wat nws ;)

• JeroenNietDoen
Verwend nest :)
Pagina: 1