Toon posts:

Voeding kabel voor IBM Laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet niet in welk forum dit moet maar ik moet een voedingskabel hebben voor een IBM Laptop, je weet wel zon stekker met 3 van de gaten voor in het soort van voedingblok en aan de andere kant moet in het stopcontact, weet iemand waar ik dit kan vinden.. kon het nergens namelijk vinden..

Verwijderd

Topicstarter
*Kick*

Ok weet iemand dan misschien de naam van dit netsnoer, het moet dus in de AC Adapter en het andere uiteinde moet in het stopcontact.. (europees)

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:17

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Als je nou es gewoon naar IBM belde....

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-04 12:24
Ik weet nie hoor maar volgens mij heeft bijna elke electronica zaak die dingen.

• Twarp
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-04 22:35

Twarp

just grin...

probeer eens een www.marktplaats.nl en sneup daar eens rond. Hebben ze vast wel een.

Meh ...

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
bedoel je niet gewoon een standaard AT voeding snoer die in een voeding van een computer moet? die kan je gewoon bij elke computer winkel kopen voor een paar euro's

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:50
nee, is geen AT snoer, lijkt erop, zie pic:

Afbeeldingslocatie: http://193.173.146.87/intronics/images/ak5024.jpg

dus met een soort inham erin.

Beetje pjoeterzaak heeft die dingen wel, worden ook door compaq (dacht ik) gebruikt.

www.intronics.nl is een groothandel in die zooi, die kan je zoiezo wel een toko in je buurt geven. Typenr: AK5024

[ Voor 0% gewijzigd door DJSmiley op 25-09-2002 10:19 . Reden: pic toegevoegd ]

Verwijderd

Topicstarter
Dat is wat ik zoek, alleen bij die site die je me gaf intronics.com kun je alleen iets kopen als je klant, winkeleigenaar bent..
Google, niks goeds....... :'(

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:50
Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 10:51:
Dat is wat ik zoek, alleen bij die site die je me gaf intronics.com kun je alleen iets kopen als je klant, winkeleigenaar bent..
Google, niks goeds....... :'(
Ja, weet ik, is groothandel.. daarom staat er ook bij: bel ff voor een verkooppunt bij jouw in de buurt ;)

omgeving harderwijk: dan kan ik t regelen, maar gezien je profiel.. Amsterdam...
volgens mij (weet niet helemaal zeker) heb ik ze hier zelfs gewoon liggen...

Edit: ff gekeken, heb er inderdaad hier eentje liggen.. 3m lang.

Ik zou zeggen: kom maar halen >:)
ff serieus: als je echt nergens meer hoop hebt ofzo, mail maar, dan kan ik 'm wel opsturen, maar dan wordt t wel vrij duur.. (verzendkosten+vooruitbetalen of rembours)
Anyway: in dat geval: zie profile, doe dat maar buiten got om dan. (V&A in forum vinden modjes niet zo'n suc6, en daar is GoT ook nieteens voor ;)

Verwijderd

Probeer eens bij okaphone elektronica in groningen!

Worden vaak verkocht als compaq snoertjes

Verwijderd

Topicstarter
DJSmiley schreef op 25 september 2002 @ 12:47:
[...]

Ja, weet ik, is groothandel.. daarom staat er ook bij: bel ff voor een verkooppunt bij jouw in de buurt ;)

omgeving harderwijk: dan kan ik t regelen, maar gezien je profiel.. Amsterdam...
volgens mij (weet niet helemaal zeker) heb ik ze hier zelfs gewoon liggen...

Edit: ff gekeken, heb er inderdaad hier eentje liggen.. 3m lang.

Ik zou zeggen: kom maar halen >:)
ff serieus: als je echt nergens meer hoop hebt ofzo, mail maar, dan kan ik 'm wel opsturen, maar dan wordt t wel vrij duur.. (verzendkosten+vooruitbetalen of rembours)
Anyway: in dat geval: zie profile, doe dat maar buiten got om dan. (V&A in forum vinden modjes niet zo'n suc6, en daar is GoT ook nieteens voor ;)
Ok thanks ik nog even verder zoeken en anders mail ik je wel even.. :)
Pagina: 1