Toon posts:

[.Net] Get Latest version duurt tijden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
onze sollution bestaat uit 7 projecten waaronder 1 webproject. Als goed microsoft-programmeurtje gebruiken we ook MS SourceSafe. Nu moet ik redelijk vaak een "get latest version" doen en dat duurt nu echt minuten. Heb het id dat hij gewoon van alles de laatste versie ophaald. Is er een manier om dit proces te versnellen??

• tijn
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 31-07 00:06
Heb je toevallig een McAfee virusscanner (NetShield)? Deze heeft een funeste invloed op de performance van Sourcesafe. Gewoon uitzetten dat ding ;).

Cuyahoga .NET website framework

Verwijderd

Topicstarter
NAV2000 (2002 kan niet vanwege Win2K Server) maar zal het proberen zonder virusscanner.

• cablepokerface
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-01 16:53
Draait die VSS DB misschien op een centrale Windows machine en gebruiken jullie Novell als netwerk software ?

Verwijderd

Topicstarter
VSS draait op een Dell Win2K Server dual processor. NT4 netwerk. Willen overstappen naar 2K, maar ja. gaat ook niet even 123

Verwijderd

Topicstarter
tijn schreef op 24 september 2002 @ 15:17:
Heb je toevallig een McAfee virusscanner (NetShield)? Deze heeft een funeste invloed op de performance van Sourcesafe. Gewoon uitzetten dat ding ;).
NAV2000 uitgeschakeld en gaat supersnel weer :) toch even in de opties kijken ervan..

tnx

• cameodski
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-11-2023
Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 16:22:
NAV2000 uitgeschakeld en gaat supersnel weer :)
Die ontzettend vervelende virusscanners ook altijd. ;)
Bij sommige ontwikkelomgevingen willen ze tijdens het compilen ook wel eens fiks in de weg zitten.

Never underestimate the power of

• mulder
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 31-08 15:46

mulder

ik spuug op het trottoir

cameodski schreef op 24 september 2002 @ 18:00:
[...]

Die ontzettend vervelende virusscanners ook altijd. ;)
Bij sommige ontwikkelomgevingen willen ze tijdens het compilen ook wel eens fiks in de weg zitten.
hebben we het nou over dat draak van een programma genaamd Clarion?

oogjes open, snaveltjes dicht

• cameodski
Don Facundo schreef op 24 september 2002 @ 18:43:
hebben we het nou over dat draak van een programma genaamd Clarion?
Mmm, ik geloof dat je gelijk hebt. :Z Het was me even ontschoten. |:(

• maikel
  • Laatst online: 15:41
Je kunt ook alleen bepaalde bestanden of mappen op laten halen:
- rechtsklik op de map
- selecteer 'Get latest version'
et voila !

• cameodski
Het wil alleen nog wel eens gebeuren dat je gewoon van een heel project de laatste versie wil hebben, als je in teamverband werkt enzo.
En als het een wat groter project is, kan dat een vrij grote massa op te halen bestanden worden.
En als er dan een of andere virusscanner de boel extreem zit te vertragen, is dat niet zo fijn.

• maikel
  • Laatst online: 15:41
Dat weet ik ja, maar indien je dus niet het hele project nodig hebt (zoals ik op dit moment vaak in een groepje van 2) werkt het handiger om alleen dat ene bestand dat gewijzigd is, op te halen.
Pagina: 1