Toon posts:

[desktop case] waar te vinden in Rotterdam

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil vanmiddag een desktop kast kopen. Liefst een zware ivm mogelijk toekomstig gebruik als mp3 speler.

In Rotterdam heb ik tot nu toe alleen bij Mycom desktops kunnen vinden op de site, alleen helaas geen zware.

Niets op de sites gevonden van: dunnet, computerland, etelcom, crazy hand, dimension.

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Kijk eens naar deze lijst:
http://www.tweakers.net/s...ijfsnaam&Plaats=Rotterdam
Een mooi overzicht van de meeste computerwinkels in Rotterdam :)
Ik denk dat er wel wat tussenstaat :)

Verwijderd

Topicstarter
Was mij ff niet bekend dat je ook zo kon zoeken, alleen helaas nix gevonden. Dan toch maar met spuitbussen gaan spelen later :P

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:38

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

SH007 schreef op 24 september 2002 @ 14:11:
Kijk eens naar deze lijst:
http://www.tweakers.net/s...ijfsnaam&Plaats=Rotterdam
Een mooi overzicht van de meeste computerwinkels in Rotterdam :)
Ik denk dat er wel wat tussenstaat :)
Definieer 'zware' eens, als die AOpens van MyCom niet zwaar genoeg zijn...

Oslik blyat! Oslik!

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

dion_b schreef op 24 september 2002 @ 14:38:
[...]

Ik denk dat ie zwart bedoelt... Kweenie cker hoor :)

Informatique zit vlakbij Rotterdam (bergschenhoek), en verkoopt een zwarte versie van de AOpen H340A.

Verwijderd

Topicstarter
dion_b schreef op 24 september 2002 @ 14:38:
[...]

Het moet inderdaad zwart zijn. MP3 player pc zou ook niet zwaar hoeven zijn, of alhoewel met die nieuwe winamp :P

Maar ik ga straks maar bij mycom kijken. Is m'n enige optie helaas aangezien ik voor morgen een kast nodig heb.

• hefaistos
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-08 07:40

hefaistos

feestelijk gehandicapt

crazy hans?

Echte mannen die eten geen honing, die kauwen op bijen.
De edelmoedigste GOT'er ooit!!

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 15:07:
[...]

Het moet inderdaad zwart zijn. MP3 player pc zou ook niet zwaar hoeven zijn, of alhoewel met die nieuwe winamp :P

Maar ik ga straks maar bij mycom kijken. Is m'n enige optie helaas aangezien ik voor morgen een kast nodig heb.
Zomaar een idee (en hooguit 300m van de MyCom): Maxilla, op de Hoogstraat (niet het voetgangersgedeelte maar de andere kant op richting Oostplein vanaf MyCom, voorbij het Bierhuys (of hoe het tegenwoordig ook heet) :9 )- erg goede en goedkope winkel met een flink assortiment aan kasten. Ik ben er in een paar maanden niet meer geweest, maar het lijkt me de beste gok.

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ook op de site's van maxilla en crazy hans gekeken, alleen helaas geen desktop kasten gevonden.

Nu dus bij Mycom een Aopen HQ95 gekocht.

Nadat ik hem net heb uitgepakt blijkt het front van de kast helemaal vergeeld te zijn. En dan ook niet een beetje, maar echt dat ie zeker een jaar in de volle zon gestaan moet hebben o.i.d.
Net mycom gebeld, reactie op mijn opmerking dat die kast zeker niet altijd in de doos heeft gezeten en niet helemaal nieuw is: "ja dat zou best kunnen" zou het niet redelijk zijn dat meteen te vertellen bij aankoop? |:( Nu kan ik weer met de trein en de tram erheen om hem binnen 8 dagen terug te brengen. Omruilen is geen optie omdat dit de laatste was die er stond.

Voor mij nooit meer Mycom... of iig Mycom rotterdam :(

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 12:09:
Ik heb ook op de site's van maxilla en crazy hans gekeken, alleen helaas geen desktop kasten gevonden.

Nu dus bij Mycom een Aopen HQ95 gekocht.

Nadat ik hem net heb uitgepakt blijkt het front van de kast helemaal vergeeld te zijn. En dan ook niet een beetje, maar echt dat ie zeker een jaar in de volle zon gestaan moet hebben o.i.d.
Net mycom gebeld, reactie op mijn opmerking dat die kast zeker niet altijd in de doos heeft gezeten en niet helemaal nieuw is: "ja dat zou best kunnen" zou het niet redelijk zijn dat meteen te vertellen bij aankoop? |:( Nu kan ik weer met de trein en de tram erheen om hem binnen 8 dagen terug te brengen. Omruilen is geen optie omdat dit de laatste was die er stond.

Voor mij nooit meer Mycom... of iig Mycom rotterdam :(
Hmm, minder positieve actie van MyCom, maar ze doen tenminste niet moeilijk over geld terug. 'Nooit meer...' lijkt me dan ook wat ver gaan- vooral omdat zij het hadden en niemand anders een desktop kast had (ken het probleem, heb die kast allicht zien staan bij MyCom; ik wil al tijden een desktop ATX, maar heb er geen EUR 50+ voor over).

Maar zou misschien een korting bedingen en toch die kast nemen geen beter idee zijn- je wilt het per slot van rekening zwart verven, wat maakt die vergeeling jou dan uit :?
(niet aan de lui bij MyCom vertellen dat je het gaat verven. Gooi het erop dat het de enige is die nog te krijgen is, maar niet de nieuwprijs waard is wegen overduidelijke cosmetische schade)

Oslik blyat! Oslik!

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:24
www.alternate.nl zit in Ridderkerk vlakbij de Beverwaard te rotterdam

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb inmiddels al een goedkoop midi-tower kastje gekocht. Die andere gaat retour naar MyCom. Dat verven zou pas over een heel tijdje aan de orde zijn als de kast een andere functie zou krijgen.
Tegen de tijd dat ik dan een mooie kast voor bij m'n tv nodig heb zoek ik wel weer (misschien dan wel een mooie coolermaster kast o.i.d.)

Overigens zijn er wel desktop kasten te vinden, maar mijn probleem was dat ik hem zeer snel nodig had (of een andere zoals nu)

Verder is het niet goed geld terug inderdaad wel netjes, maar voor mij was het wel een erge teleurstelling omdat ik nogal met die kast heb lopen sjouwen en nu dus weer terug kan
Pagina: 1