[Ascend] Terugbellen met W2k?

Pagina: 1
Acties:

• AlBundy
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-05-2025
Onze Account/Regiomanagers bellen met hun laptops in op onze Ascend. Voorheen gebeurde dit met Windows 98, waarmee terugbellen altijd perfect werkte. Tegenwoordig hebben echter een aantal van deze mensen Windows 2000, en om 1 of andere vage reden werkt terugbellen daar niet mee.
Als ik inbel, krijg ik na, het controleren van de gebruikersnaam en wachtwoord, de volgende melding:
Verbinding verbroken.

Fout 619: De opgegeven poort is niet verbonden.
We hebben al veel geprobeerd, maar zijn er tot nu toe nog steeds niet uitgekomen. Iemand een idee hoe dit op te lossen?

***** Excellent cron job. Will run again.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 22:47

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

-> NT

Braaikamer - Smoke&BBQ

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
jullie 'ascend'.... wat voor type ascend is het?, en more importantly... wat heb je zoal al geprobeerd :?

A wise man's life is based around fuck you

• AlBundy
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-05-2025
zwelgje schreef op 24 september 2002 @ 19:32:
jullie 'ascend'.... wat voor type ascend is het?, en more importantly... wat heb je zoal al geprobeerd :?
Ascend Lanrover/E Plus. 5.74p, inmiddels firmware geupgrade naar 5.76p, nog niet mee getest.
Wat ik geprobeerd heb:
Terugbel nummer controleren. Klopt, is uitgesloten door ff met windows 98 in te bellen met zelfde gebruikersnaam. Op die manier zijn er al een aantal dingen uitgesloten.
Het lijkt erop of de Ascend op de verkeerde manier duidelijk maakt dat-ie gaat terugbellen. Iets was Win98 blijkbaar wel slikt, en 2k niet.
Ik zal er morgen eens ff mee gaan testen en dan laat ik wel meer weten.

***** Excellent cron job. Will run again.