Ik weet ook wel dat het illegaal is en zo, en dit is misschien ook wel een domme vraag, maar waarom doen jullei nou zo moelijk als er eens een keer een crack/iso of warez of wat dan ook wordt gevraagd? Iedereen praat er normaal over en waaom mag het niet op jullie site?
Waarom geen warez?
Omdat dit forum daar NIET voor bedoeld is, het een niet legale bezigheid is en daarom dus risico's met zich meebrengt die Tweakers.net en GoT (terecht) niet willen dragen
Omdat dit forum daar NIET voor bedoeld is, het een niet legale bezigheid is en daarom dus risico's met zich meebrengt die Tweakers.net en GoT (terecht) niet willen dragen
Hebben jullie dan wel een url waar je WEL over warez kan lullen zodat iedereen daar gaat zitten lopen vragen en jullie met rust laten?
Verwijderd
Mephisto, jij boefje
FOEI ! en niet meer doen.
als er geen warez waren was de software-wereld een stuk minder monopolistisch. (sterker nog: helemaal niet)
FOEI ! en niet meer doen.
als er geen warez waren was de software-wereld een stuk minder monopolistisch. (sterker nog: helemaal niet)
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 25 oktober 2000 20:34 schreef Azrael het volgende:
mefisto..wat je nu doet is nog steeds illegaal :([/quote]dat klopt, ik heb het inmiddels al weer weggehaald, valt alleen minder op
mefisto..wat je nu doet is nog steeds illegaal :([/quote]dat klopt, ik heb het inmiddels al weer weggehaald, valt alleen minder op
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()