America's Army draaide perfect onder win 98 se. Heb win 2k Pro op NT technologie geïnstalleerd, gevolg : Geluid is niet meer zoals het moest en beeld staat niet meer gecentreerd en is precies een trapezium. Iemand een idee ???????
Probeer eens andere drivers voor je geluidskaart 
Je beeld: Probeer het eens te corrigeren met je videokaartdriverssettings. Als dat op een of andere manier niet gaat: Probeer daar ook ff andere drivers voor
Je beeld: Probeer het eens te corrigeren met je videokaartdriverssettings. Als dat op een of andere manier niet gaat: Probeer daar ook ff andere drivers voor
🌞🍃
misschien kun je er in Gratis Game, Americas army: operations deel 2 wat over vinden ?
[ Voor 0% gewijzigd door aftermath op 24-09-2002 13:23 . Reden: typo ]
Ik heb de laatste nieuwe drivers reeds gedownload en geïnstalleerd. Het lukt me nog steeds niet ! Wat te doen ?!
Verwijderd
Er zijn wat probs bekend mbt tot directsound. Die moet je uitschakelen, kijk daarvoor ff in de faqtext van AA officiele site.
Heb je je res al eens veranderd naar bv 1024x768? Als ik m op 800x600 heb staan lijkt het beeld ook nergens naar...
Heb je je res al eens veranderd naar bv 1024x768? Als ik m op 800x600 heb staan lijkt het beeld ook nergens naar...