Toon posts:

KazaA via een andere poort laten werken.

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogenlijk een filesharing prog via een andere poort te laten werken die jij op geeft dus niet via de standaard poort. :?
Zoja hoe gaat dat in zijn werk en welke gevolgen heeft dat.

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08 12:55
http-tunneling :? ik roep maar iets, bij ons ops chool is de standaard poort ook afgesloten, hoe kun je dit oplossen?

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Dit is wel vaker langsgeweest en is met de search/google wel op te lossen want er hebben wel wat topics over gelopen.

Verder werkt GoT hier liever niet aan mij, aangezien het niet voor niets dicht zit.
En geloof me het is echt beter om er niet aan te beginnen.

Verwijderd

[Airwolf] schreef op 24 september 2002 @ 17:36:

Verder werkt GoT hier liever niet aan mij, aangezien het niet voor niets dicht zit.
En geloof me het is echt beter om er niet aan te beginnen.
wat een onzin. wat heeft got nou met bv een school te maken??? alsjeblieft zeg, dan kan je niks meer openen. Dit is toch echt eigen verantwoordelijkheid hoor

• Attilla
  • Laatst online: 23-06-2021
Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 17:51:
[...]

wat een onzin. wat heeft got nou met bv een school te maken??? alsjeblieft zeg, dan kan je niks meer openen. Dit is toch echt eigen verantwoordelijkheid hoor
Je hebt helemaal gelijk dat het eigen verantwoordelijkheid is, maar soms moet je mensen wel tegen hunzelf beschermen.

Ik weet nu uit eigen ervaring dat het geen leuke consequenties kan hebben.

• Xandrios
  • Laatst online: 13:18
Ten eerste ben ik het wel (gedeeltelijk) met [Airwolf] eens.
Als het nu voor een chatclient oid is, kan ik het me voorstellen.

Maar als jij Kazaa gaat gebruiken, gaat dit de school gewoon een heleboel geld kosten...

Verder is het vast wel te vinden in de search inderdaad :)

Succes !
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.