Optische muisvraag (logitech muisje)

Pagina: 1
Acties:

• joennie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-08-2025

joennie

Certified SCRUM Professional

Topicstarter
(jarig!)
Vraagje: Ik beschik hier thuis over een 'Logitech Cordless Desktop PRO' waar ik zeer blij mee ben. Sinds kort heb ik een laptop in gebruik, maar hier wil ik ook graag een 'logitech mouseman wheel' op hebben. Nu is mijn oog gevallen op het optische broertje hiervan.

Nu mijn vraag:
Kan ik de 'optische muis' op mijn werkstation zetten, en wisselen met de 'cordless mouseman wheel' (dus MET staart) van mijn desktop pro? ik bedoel: kan dat m.b.t de ontvanger van de signalen?

Linux aanhanger!

Verwijderd

[quote]joennie schreef op 24 september 2002 @ 12:59:
...wisselen met de 'cordless mouseman wheel' (dus MET staart) ...

Dit snap ik niet. Cordless met staart(=snoer)?

Verwijderd

Daar komt bij: als je maar 1 zend/ontvangststation hebt, kun je niet het draagloze toetsenbord met je pc en de draadlozemuis met je laptop laten werken

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2002 13:14 . Reden: typo's ]

• joennie

joennie

Topicstarter
(jarig!)
sjit! ik typte dus mis :(
nogmaals :D

Nu mijn vraag:
Kan ik de 'optische muis' op mijn werkstation zetten, en wisselen met de 'cordless mouseman wheel' (dus MET BALBALBAL :D, zonder staart, met BAL) van mijn desktop pro? ik bedoel: kan dat m.b.t de ontvanger van de signalen?

Linux aanhanger!

Verwijderd

euh?? snap het nog niet...

Verwijderd

je wilt dus optisch draadloze verwisselen met die draadloze maar met bal...

nee dat zal niet gaan ivm verschillende frequenties

Verwijderd

Zal niet lukken ze hebben beide verschillende frequenties,
Kunt ook beter wachten op nieuwe Cordless Optical Mouse van Logitech, die is gelijk met lader en al.
Scheelt je weer batterijen of de ergenis van het opladen.

• DarkReuvers
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-07 10:14
Dus als ik het goed begrijp kan je twee draadloze optische muizen wel wisselen. mbt tot de ontvanger?

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:29

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Volgens mij is het een kwestie van bij de ontvanger houden en het connect-knopje indrukken :?

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• DarkReuvers
Dus een optische muis moet gewoon op een andere ontvanger werken? (van een optische muis)

• Twarp
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-04 22:35

Twarp

just grin...

Ja je kan je muis met snoertje alswel je muis zonder snoertje gebruiken op welke pc dan ook.

Meh ...

• DarkReuvers
Twarp schreef op 24 september 2002 @ 16:07:
Ja je kan je muis met snoertje alswel je muis zonder snoertje gebruiken op welke pc dan ook.
Het gaat mij om de ontvanger van de twee optische draadloze muizen.

Verwijderd

NEE, kan niet.
Ik heb precies het zelfde geprobeert (een draadloze optische muis op de cordless desktop).
Het werkt zelfs niet met twee dezelfde modellen.

Kijk anders maar eens naar LAN-parties, daar zitten ook heel veel mensen met de zelfde draadloze muizen, geeft ook nooit problemen.

• joennie

joennie

Topicstarter
(jarig!)
Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 16:12:
NEE, kan niet.
Ik heb precies het zelfde geprobeert (een draadloze optische muis op de cordless desktop).
Het werkt zelfs niet met twee dezelfde modellen.

Kijk anders maar eens naar LAN-parties, daar zitten ook heel veel mensen met de zelfde draadloze muizen, geeft ook nooit problemen.
Maar op zowel de ontvanger als de muis zit toch een 'connect-knopje'? ik zou dan denken (maar ik weet het niet zeker, vandaar de vraag :D) dat je ff de connect knoppies ingedrukt houdt, waardoor de frequentie verandert en alles goed is :? 8)7

Linux aanhanger!

Pagina: 1