G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR
Er is eigelijk een Gp4 topic waar dit inhoord maar ik zal je het antwoord maar geven om dit nog een beetje een nuttige post te makenWaterlelie schreef op 24 september 2002 @ 12:50:
Maar mijn mijn sb128 heb ik in gp4 enorm rot geluid (ik hoor wel het geluid van de motor(op de achtergrond) maar tegelijkertyd een hoop gekraak erdoorheen)
Het Grote Grand Prix 4 topic deel 2
Ik neem aan dat je dit gekraak alleen heb in de T-cam view? Dit hebben namelijk meerdere mensen waaronder ik
Heb je het vinkje aangezet bij het afsluiten dan hij de instellingen moet bewaren?Ik kan wel 2d hardware instellen maar dat vergeet die gelijk weer
En tot slot je kunt ook de nieuwe patch proberen
Verwijderd
Trek gewoon die sb128 eruit en gebruik de onboard sound van K7S5A!
onboard sound van de K7S5A is stukken beter dan de sb128
onboard sound van de K7S5A is stukken beter dan de sb128
t cam view?, nou ik heb het altyd, ook als i gewoon acter de auto ''hang''
Het bijgeluid is een heel druk en je hoort er ook piepjes doorheen...(maar gewoon de muziek in het menu is normaal)
''Heb je het vinkje aangezet bij het afsluiten dan hij de instellingen moet bewaren?''
Nou ik stel het in en dan klik ik ''ok'' en dan ga ik terug en dan is het vinkje weer weg...
Reactie op Numb1 => tja....de soundblaster heeft hardware ''directx sound''en ''directxmusic'' en de onboard heeft alleen maar hardware music...volgens dx diag....(jij hebt zelf een k7s5a?)ik heb een rev 3.1a
Ik heb net even onboard geluid aangezet en nog steeds hetzelfde storende lawaai...
Het bijgeluid is een heel druk en je hoort er ook piepjes doorheen...(maar gewoon de muziek in het menu is normaal)
''Heb je het vinkje aangezet bij het afsluiten dan hij de instellingen moet bewaren?''
Nou ik stel het in en dan klik ik ''ok'' en dan ga ik terug en dan is het vinkje weer weg...
Reactie op Numb1 => tja....de soundblaster heeft hardware ''directx sound''en ''directxmusic'' en de onboard heeft alleen maar hardware music...volgens dx diag....(jij hebt zelf een k7s5a?)ik heb een rev 3.1a
Ik heb net even onboard geluid aangezet en nog steeds hetzelfde storende lawaai...
G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR
Naar aanleiding van je meel ....
......................
een GP4 Reinstall, heb je dat al geprobeerd?
Als het puur alleen maar bij GP4 is, betwijfel ik of het aan je kaart ligt (want ik heb met mijn onboard Sound op mijn K7S5A geen probz, alsook niet met mijn SB Live1024) Als je GP4 via de minder legale manier hebt gekregen denk ik dat je een brakke versie heb gekregen.
Heb je al geprobeerd om Hard Ware Acceleration (van je Sound Card) wat lager te zetten?
een GP4 Reinstall, heb je dat al geprobeerd?
Als het puur alleen maar bij GP4 is, betwijfel ik of het aan je kaart ligt (want ik heb met mijn onboard Sound op mijn K7S5A geen probz, alsook niet met mijn SB Live1024) Als je GP4 via de minder legale manier hebt gekregen denk ik dat je een brakke versie heb gekregen.
Heb je al geprobeerd om Hard Ware Acceleration (van je Sound Card) wat lager te zetten?
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Ik heb in gta3 geen problemen met software3d insteling, als ik echter de ''2dfast miles'' dan heb ik wel flink kraken bij botsen
Quake3 geeft ook geen problemen, ook het afspelen van mp3 gaat goed
Ook in ra2 als er een boel geluiden tegelijk gebeuren wil het geluid wel is kraken..(onboard(Sis7012) en sb128+sb128 drivers)
btw, geeft bij jou sisoft sandra ook aan dat je pci latency te hoog is?
Quake3 geeft ook geen problemen, ook het afspelen van mp3 gaat goed
Ook in ra2 als er een boel geluiden tegelijk gebeuren wil het geluid wel is kraken..(onboard(Sis7012) en sb128+sb128 drivers)
En bij jouw in GP4 krijg je constant dat krakend geluid? (ongeacht instellingen in GP4)Waterlelie schreef op 24 september 2002 @ 16:18:
Ik heb in gta3 geen problemen met software3d insteling, als ik echter de ''2dfast miles'' dan heb ik wel flink kraken bij botsen
Kan je niet iets met GPXPatch? (ik heb hem nog niet gebruikt)
Blijft die 3D sound (in GP4) wel aan, als je hem aanzet, en dan GP4 afsluit met "Save Changes" aangevinkt?
Ik heb Sisoft Sandra niet geinstalleerd (is er ook niet op geweest
Ja constand dat irri bijgeluid.....(alleen toen die aan het calibreren waas(na een reinstall) was er even sprake van dat ie het geluid goed weergaf) ook gaf hij de muziek die je hebt als je in het menu zit goed weer
HET probleem is ook bij hotwheels , het geluid is wel weer goed in nsf5 porsche
Jij hebt neem ikaan toch ook de Sis7012 driver gebruikt?(aangezien het de enige beschikbare driver is)
3d instellen Kan niet, 2d instellen onthoudt hij niet...ook niet als ik direct erna ga afsluiten met '''save changes''
nix overklokt fsb is 133mhz, mijn rev is 3.1a
edit: die patch ga ik dan nu even proberen(ik be nu gp4 update aan het ophalen)
ps, het bijgeluid in naar mijn idee gewoon geluid dat goed weergegeven ZOU MOETEN worden maar dat niet wordt omdat ofwel er op het moederbord(die ik er nu toch wel van ga verdenken) ofwel de sound blaster iets ''vergeet''
edit2: is het jou bekent dan dat er bij en slechte ''distro'' brak geluid zit
HET probleem is ook bij hotwheels , het geluid is wel weer goed in nsf5 porsche
Jij hebt neem ikaan toch ook de Sis7012 driver gebruikt?(aangezien het de enige beschikbare driver is)
3d instellen Kan niet, 2d instellen onthoudt hij niet...ook niet als ik direct erna ga afsluiten met '''save changes''
nix overklokt fsb is 133mhz, mijn rev is 3.1a
edit: die patch ga ik dan nu even proberen(ik be nu gp4 update aan het ophalen)
ps, het bijgeluid in naar mijn idee gewoon geluid dat goed weergegeven ZOU MOETEN worden maar dat niet wordt omdat ofwel er op het moederbord(die ik er nu toch wel van ga verdenken) ofwel de sound blaster iets ''vergeet''
edit2: is het jou bekent dan dat er bij en slechte ''distro'' brak geluid zit
Ik denk idd dat je een brak geluid versie hebt
Try it again
Pagina: 1