Toon posts:

PDF Files in een website

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi

ik heb een PDF file deze wil ik op mijn website zetten. ik kan bij mijn weten niet doormiddel van knippen en plakken de tekst opdelen over verschillende sites of het op mijn site zetten. hoe krijg ik de teks van die PDF file in mijn website.

thanks

ik gebruik frontpage xp trouwens mocht je dat moeten weten

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:07

André

Analytics dude

Adobe Acrobat Pro kopen, dan kun je wel copy/pasten.

• paknaald
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-08 21:02
Print hem uit, scan hem in, controleer de tekst op scan fouten en copy/paste :Z

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-08 22:32
Downloadable maken, of screenshots maken van de desbetreffende pagina's en deze als plaatjes in je website zetten.

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• Hangloozz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-07 17:24

Hangloozz

{ @$%&# }

pdf openen in Illustrator; aangeven welke pagina je wilt openen en je kunt um bewerken...

www.jurgroessen.nl

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08 19:47

Bosmonster

*zucht*

Hangloozz schreef op 24 september 2002 @ 13:55:
pdf openen in Illustrator; aangeven welke pagina je wilt openen en je kunt um bewerken...

Maar daar moet je dus inderdaad de (betaalde) software voor hebben. En als die in Illustrator kan werken dan zullen ze vast ook wel Acrobat hebben... als je begrijp wat ik bedoel..

Verwijderd

Kunt ook een printscreen (PrtSc) maken en die bewerken en vervolgens plakken als foto in je pagina. Of je een PDF file kunt bewerken hangt af hoe de file gemaakt is, dacht ik. Want vaak kun je de tekstknop gebruiken om te knippen en te plakken.

Verwijderd

Yogho schreef op 24 september 2002 @ 12:30:
Adobe Acrobat Pro kopen, dan kun je wel copy/pasten.
Dat kan ook met Acrobat Reader, trouwens. Als je in de toolbar de 'T' met het gestippelde vierkantje selecteert, kun je teksten selecteren en copy/pasten...

• Hangloozz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-07 17:24

Hangloozz

{ @$%&# }

Bosmonster schreef op 24 september 2002 @ 14:00:

[...]

Maar daar moet je dus inderdaad de (betaalde) software voor hebben. En als die in Illustrator kan werken dan zullen ze vast ook wel Acrobat hebben... als je begrijp wat ik bedoel..
nee dat begrijp ik niet..
jij zegt dus dat als je Illustrator hebt je (vast) ook wel Acrobat hebt :?
Hier hebben we het niet...heb het ook nog nooit gemist, beetje pielen en je trekt uit zo'n PDF wat je hebben wilt.

www.jurgroessen.nl

• Cpt.Morgan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-11-2025
Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 15:09:
[...]

Dat kan ook met Acrobat Reader, trouwens. Als je in de toolbar de 'T' met het gestippelde vierkantje selecteert, kun je teksten selecteren en copy/pasten...
Tenzij het bestand daartegen beveiligd is, wat een standaard optie is voor PDF files...

Verwijderd

Topicstarter
er is een manier. na lang zoeken heb ik een prog gevinden bij download.com die al mijn pdfjes om zet in html. is best wel makkelijk. en werkt snel.

maar toch bedankt voor jullie hulp

Verwijderd

er zijn crackies te vinden voor PDF2TXT dat is misschien ook een oplossing!!

(via download.com)'

Suuc^6 Postman 8)

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

http://www.archisoftint.com/pdf2html_us

Bovenstaande heb ik weleens gebruikt en werkt best wel goed! Deze kan per pagina converteren, maar ook gewoon het hele document....

Daarnaast is het ook zo dat de afbeeldingen om worden gezet naar PNG..
Pagina: 1